Diskuze

Pininfarina Nido: geniální bonbónek

Jak přežít cestování v přeplňených ulicích měst? S nidem od Pininfariny. Kličkování v křivolakých uličkách měst pak bude veselejší a hlavně mnohem rychlejší. Italské mikroauto je ale především superbezpečné. A to jak zvenku, tak zevnitř.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Princ

5. 10. 2004 17:51
Povedené autíčko
Opravdu pěkné autíčko, alespoň mě se líbí. Škoda, že VW a tedy i Škoda je taková konzervativní automobilka a nezkusí něco zajímavého třeba z Fabie.
0 0
možnosti

werwer

29. 9. 2004 19:42
problem malych aut
, problem malych aut je ten ze s nima clovek ve meste neni pohyblivejsi nez s velkym. to ze to potrebuje na zaparkovani o metr min mista nic neresi. smart je jiny, s tim se zaparkuje vsude, ale porad co je to proti BMW C1, to je do mesta ideal.
0 0
možnosti

Vendula

29. 9. 2004 21:51
Re: problem malych aut
Pokusím se trošku odporovat - s malým autem v současné době skutečně není člověk ve městě o mnoho rychlejší než s velkým, ale situace by se určitě zlepšila, kdy ti prckové tvořily velké procento (dejme tomu čtvrtinu) a tudíž to tedy do určité míry řešení je. To, že je auto o metr menší se mnohdy sakra hodí. Se Smartem (s tím malým) se skutečně dá zaparkovat ledackde a to vzhledem k tomu, že se vejde kolmo ke krajnici tam, kde ostatní parkují paralelně (otázka je, jestli se to u nás v blbákově vůbec může - někdo mně poučte). Každopádně to je velice pěkné autíčko a domnívám se, že toho bude přibývat - v evropských a asijských (a konec konců některých amerických) velkých městech už toho místa skutečně moc není. Dá se očekávat, že v nedaleké budoucnosti budou malé vozy zvýhodňovány i zákony (v Japonsku už to snad mají). Příznivá hmotnost (v důsledku nevelkých rozměrů) se rovněž hodí pro použití alernativních pohonů (až se to drobet dotáhne), které nebudou muset hýbat dvěma tunami železa. Každopádně toho bude čím dál víc - eventuelně i u nás      
0 0
možnosti

grol2

29. 9. 2004 19:08
pekne
Moc peknej drobecek. Jen asi nemyslej na cechy. S tema gumama (50tky a 45tky) je to na cesky tankodromy jak delane ;)
0 0
možnosti

Raffael

29. 9. 2004 18:56
Krásný design
Krásný design a pravděpodobně i celkem pokroková konstrukce.   
   Škoda, že to bude pravděpodobně cenově nedostupné. Jinak ty závistivé komentáře pode mnou - celkem síla a leccos to svědčí Například o tom, že i blb jako je Krakonos umí číst a psát - bohužel .  
0 0
možnosti

p

29. 9. 2004 12:11
d
0 0
možnosti

performer

29. 9. 2004 10:18
design super, ale
oproti Smartu je to moc dlouhé (nelze parkovat příčně k chodníku a šířkou nepřesahovat podélně stojící nákladní auto) a asi i drahé...
0 0
možnosti

mrk

29. 9. 2004 8:41
vzhled
znovu jsem se přesvědčil že pininfarinuf design je o ničem ..
0 0
možnosti

W.

29. 9. 2004 16:43
Re: vzhled
takovýho povyku kvůli takovýmu prckoj? Je tona hov*o...
0 0
možnosti

Krakonos CDN

29. 9. 2004 6:56
s r a c k a
z Italie , no a z tech dalsich mini kostitras delany zlutaskama v EU ji urcite dostanete ............. a zidovska svine felcar co mel met Mengele v Auschwitz na pokusy nekde na stole v pitevne vas pak bude lecit  ...........
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...