Diskuze
Klakson pro indická audi musí vydržet troubit dva týdny v kuse
Děkujeme za pochopení.
rebbe
V Indii má každé auto vzadu nápis "Horn, please!"
a když vidíte, jak se provoz šine s odstupem dlaně, divíte se, že je nehod poměrně málo. Nejtěžší nehody jsem viděl na silnicích, které vedou přes mosty. Některé mosty jsou tak úzké, že dva kamiony současně neprojedou. Pak bývá často vidět soutěž- oba kamióny troubí, že jedou přes most, kdo zastaví, je kuře. Orel projede. Sejdou-li se dva orlové, spadnou oba s mostu.
laduk
hm..
Vono není troubení jako troubení. V Čechách je to spíš nadávání, kdy nemehlo za volantem řeší svoji agresivitu a vztek troubením často až poté, co se něco stalo. V Indii se jedná o komunikaci řidičů, kdy se třeba chystáte předjet náklaďák, ťuknete do klaksonu, on vám odpoví a vy jedete. Rozhodně to nechápou jako nějaký útok nebo provokaci. A Indové rádi komunikují, jako děti ..
Fandano
Re: hm..
To je pravda a funguje to perfektne. Ale co jsem zatim nepochopil proc ve meste, v zacpe, vsichni zacnou troubit jako o zivot.
syn truhláře
A musí mít kola od traktoru! (S plnými gumami bez duší).
syn truhláře
Re: A musí mít kola od traktoru! (S plnými gumami bez duší).
A bacha na jednu věc! V Indii není problém přejet člověka - to je jeho zasloužená "karma" z minulých životů a špatných skutků. Ale skutečný problém je přejet KRÁVU!!!
stagger
NO ŘEKL BYCH, ŽE V INDII
systém řízení není žádný a klaxon je tam opravdu důležitější než brzdy ... ostatně nemají nějakou trumpetu i na kravským potahu ???
osk
Re: NO ŘEKL BYCH, ŽE V INDII
Já bych hlavně řekl že nemají v Indii kravské potahy
Fandano
Re: Ono v Indii je uplne jiny system rizeni,
nejak me to odeslalo prispevek driv nez jsem chtel . Po Indii jsem na motorce najezdil jenom asi 100 km, ale po Nepalu uz to bude okolo 2500 a lidi tady proste koukaji jenom pred sebe. Zrcatka jsou vice mene na okrasu. Takze se troubi kdyz chci predjet, kdyz se nekdo tlaci z vedlejsi na hlavni. Kdyz colvek jede na motorce tak se troubit musi, jinak si me ti predemnou nevsimnou a pri predjizdeni me sejmou . Lidi se taky motaji vsude a kdyz netroubim tak mi proste neuhnou. V Nepalu kdyz se vjizdi do neprehledne zatacky tak se taky troubi a pokud jede nekdo v protismeru tak odpovida, coz je docela uzitecne. Vice me stve ze v noci vsichni pouzivaji dalkove svetla a to je potom o cumak ...
Szalooth
To je snad první případ,
kdy stereotypní myšlení zachraňuje životy :)
Rubik1
Re: To je snad první případ,
Jaké životy? Nečetl jste, že v Indii za rok na silnicích zemřelo 134 tisíc lidí?
Szalooth
Re: Napolitánci?
Není. Vzpomínáte na Dostihy a sázky? :) Já osobně bych asi napsal Napolci, ale i tak palec nahoru za gramatickou uvědomělost redaktora / korektora. Ještě tak iDnes odnaučit skloňování Oslo a jsem happy :)
Dewils1
360???
to není moc, tipoval bych mnohem víc, na to že tam je 1,2 miliarda lidí
macarát
Troubí pořád .. ale i tak tam zahyne
Jako by snad spolu ty dvě věci nějak souvisely. Pokud souvisí, tak spíš tak, že čím víc řidiči troubí, tím mají asi horší nervy a spíš dojde k nehodě.
Honza13
Re: Troubí pořád .. ale i tak tam zahyne
Omyl Čecha. Oni se při tom smějou. Jsou v pohodě.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!