Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Fiat 500 je skoro z poloviny nový, ale raději to maskuje

Fiat 500 je asi jediné evropské masově vyráběné auto, které nikdy nezlevnilo. Je to kult, zákazníkům se líbí a těm, kdo normálně dají hlavně na technickou a jízdní stránku auta, zatemní mozek tak, že ho stejně milují. Teď je tu v novém podání. A je to sázka na jistotu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Fiat 500 nebyl prvnim masovym Fiatem. O jeden rok jej predbehl Fiat 600. Ten se potom dovazel i do CSSR.  Nejmasovejsim Fiatem byl potom jejich nasledovnik Fiat 850. Tech se tehdy vyrabelo pres 1500 za den. Nikdy pred tim Evropa takovou serii nevidela. Udelalo to z Fiatu nejvetsi automobilku v E. . P.S. Neco pamatuji !

0 0
možnosti
JS

nechci se vysmívat ničí paměti, ale mezi lety 1955-58 se vyrobilo 4 milony Brouků, to vychází na větší sérii.....;-)

2 0
možnosti
JB

J72a19n 32B70o72h29a32t35ý

20. 7. 2015 12:43

Tak do města to není vhodné. K čemu to vlastně je? Abych mohl jet po dálnici skrčený do kozelce jako Copperfield? Dávají k tomu i svěrací kazajky? Za 300 litrů? : )))

2 3
možnosti

V mém vnímání zůstane pětistovka etalonem malého a levného auta. 300 litrů bych za něj nikdy nedal, to je cena auta nižší střední třídy. Fiat je stejně chamtivý jako Volkswagen se svým broukem nebo mini. Narvat malou plechovku doplňky, které při patnáctiminutové jízdě městem ani pořádně nevyužijete. A ten automat tomu dává na frak.., nenutí řidiče přemýšlet.

6 0
možnosti
PM

Tak to máš špatné vnímání. F500 je od své první novodobé generace stylové městské miniauto, které si za to nechá řádně zaplatit. Cena je vzhledem k prodejům velmi snadno obhajitelná. Fiat by musel být padlý na hlavu, kdyby slevňoval. F500 je pro něj zlatý důl.

5 0
možnosti

Kdyby to tak bylo jako dřív. Motor vzadu... Stejné je to i s broukem. Na trhu není nic levného s uspořádáním včechno vzadu.

1 2
možnosti
PM

Renault Twingo a oba Smarty.;-)

6 0
možnosti
JF

J48a26n 31F73r13o73l79í36k

20. 7. 2015 9:46

Co je na 300 tis. cenově příznivého? Za 220 jsme pořídil kolínskou plechovku s atmosférickým litrovým tříhrnkem a dlouhodobý průměr mám 5,09 l a to jezdím převážně po městě.

5 0
možnosti
PM

F500 je opravdu drahé miniauto, ale sebevědomou cenu si může dovolit.

6 0
možnosti
PM

Parádní autíčko.R^

2 0
možnosti
RD

Když jsem teď byl v Itálii, tak mě překvapilo, jak moc tam jezdí áčkovejch Mercedesů a Smartů. Měl jsem dojem, že když chtějí malé auto, tak tohle. Je to fakt tak velký hit?

3 0
možnosti
PM

Stačí se podívat na prodejní statistiky v Itálii. První příčky suverénně okupují malá italská auta (Panda, F500, Lancia Y, Punto).

0 0
možnosti
MS

Soferoval som ho asi 600km a uplne v pohode. Mozno preto, ze bezne pouzivam clio. Necitil som sa nepohodlne, vyska sedadla ok (mam 180cm).

2 0
možnosti
JK

Nemůžu si pomoct, ale cítím z toho článku jistý despekt. Jo, kdyby popisovali Citygo, to by byl jiný slovník, že. ;-O

Měl jsem to štěstí v tomhle autě několikrát jet a i ho řídit. Robotizovaná převodovka je opravdu hloupá, váhavá a do města spíše nevhodná. Je to o zvyku. Tohle auto s "automatem" je primárně pro holky. Ty budou rády, že nemusí řadit - a o jejich spokojenost tady jde především.

Celkově je to auto opravdu krásné - v globálu i v detailech. Uvnitř dokáže být i luxusní (jel jsem v TOP variantě v max výbavě a v kůži). Dojem, který jsem si však tehdy z pobytu v 500ce odnesl, byl rozpačitý. Na vině byla taková paušální "fórovost" a křehkost všeho, čeho se člověk dotkl. Vše takové subtilní, hračičkovité. Měl jsem pocit, že není opatrnosti nazbyt. Po přesednutí do mého tehdejšího Focusu II jsem zkonstatoval, že ten je sice uvnitř odporný a fádní, ale na druhou stranu neskutečně solidní a bytelný. 

Ta 0.9ka TwinAir projevem připomíná motor ve staré pětistovce (nebo v Maluchu) - uklepaná prdlavka. Jednadvojka FIRE je tisíckrát lepší na jízdní projev i na případnou údržbu. Jestli Italové někdy něco udělali dobře, tak to byl právě tenhle motor.

2 0
možnosti

Jak pamatuji ze 70. let, UNO Fire: 50 000 km a problémy. Ale to je dávno...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...