Diskuze
První jízda: Nový Renault Mégane je skvěle vyvážený
Děkujeme za pochopení.
T69o26m58á71š 37V31a70l10d34e29r
Jestli je to dobré auto ukáže až kolik úprav se udělá s faceliftem. Pravidlo zní, nekupuj Renault do faceliftu. Do té doby opraví všechny počáteční vážné nedostatky. Platí to už od R19. jinak mě se Renaulti vždy líbili. A takový Vel Satis, Avantime jsou super. Clio Wiliams jezdilo úžasně. Škoda, že Koleos zůstal projektem a jméno dostala korejská hnuska.
V75l27a69d19i72m23í83r 38Z27a46u26š92k46a
Hm, zaujalo mně, co je pozitivní na tom, že motor plní Euro 6 bez nutnosti použít močovinu. Jediné, co z toho vychází je, že je plní tak leda na zkušebně NEDC a v reálu budou emise NOx x-krát vyšší
M51a64r78e68k 75V83a35j85d45a14k
Renaulty, stejně jako Citroeny (DS) měly vždy osobitý design, který vybočoval z šedi ostatních automobilek. Mně se líbí, pro mě jsou to krásné auta, ale chápu, že náhled na design je věc opravdu velmi subjektivní.. Mně osobně se zase nelíbí krabicoidní design VW/Škoda.. Něco jako Transformers :-), vrchol hnusu je pro mě třeba poslední Passat. Proto bych si tyto auta nikdy nekoupil. Diskutujících, kteří píší "je to jen Francouz" atd, bych se zeptal, zda někdy Renaulta osobně provozovali? Aspoň 200 tisíc km.. Já ano, dva kusy, kromě pár drobností (jeden domykač dveří a jeden napínač upínacího pásu) byly ty auta pouze na pravidelném servisu. Provozoval jsem i "klenoty" značky Audi (A4, Q7), taky jednoho Japonce a Octavii. Audi - ještě v záruce opakující se závada motoru, nouzový režim.. oprava a po pár tísíc km znovu, toto auto velikosti Megana byl bohužel jen 3x dražší krám... Japonec? po 200 tisících odešel 6stý stupeň na převodovce, po 250 tisících motor (slavný německý 1,9 TDi...). Octavia? Rezavé 5té dveře, ale fest. Závěr? Nikdy předem neodsuzuji žádnou značku vozu se kterou nemám osobní dlouhodobou provozní zkušenost..
M39i32c60h12a58l 88N81a40j38m39a57n
Pěkné auto. Pokud bude příští rok kombík za zajímavou cenu budu o něm reálně uvažovat.
V78i47k35y98r 45B90o35h69u67m57i68l 75S79t17r17a58n62s94k26y
Pěkný je, níže jsem psal o svém Meganu 3. Ale s ohledem na tuhnoucí kosti starého kmeta, oblouku A sloupku osobně, ač se mi Megane 4 líbí, budu muset uvažovat o něčem vyšším a pro "staré"
M98i42c39h22a39l 86F22r21ý35d48a
dominantou středové konzole jsou bonbóny
P45e16t87r 63M87i72c27h52a68l
Zvenku celkem hezké auto, zevnitř se mi nelíbí. Otázka ale bude spolehlivost. Co tak sleduju kolem sebe, tak s Renaulty jsou lidi většinou nespokojení, častý servis, pořád s něčím problém. Dobrý známý má Megana 2: generace a má to pomalu každý měsíc na heveru nebo v dílně. No, snad se Frantíci zlepšili.
A39n92t10o26n77í55n 70Š55v80i94h51n40o29s
Vadí mi asymetrické ráfky ( patrno na videu modrého kombíka ), kde na levé straně jdou paprsky dozadu a na pravé dopředu. Ale to je bolest asi všech automobilek.
T45o22m40á24š 48D34v95o21ř32á79k
Furt je to jenom Renault, ale začínají se snažit, a možná to jednou bude i auto...
D98a31v32i51d 80R22y90c43h88e15t92s64k33ý
Francouzi byli vždy jedni z průkopníků designu, historicky hlavně Citroen .. problém byl jinde...
D97a26v61i65d 67R40y41c25h82e18t26s69k74ý
Proboha ten čtverec uprostřed palubky
P33e72t34r 92T56i56c16h23ý
Zevnejsek se mi libi. Ale stredovy panel zabil cele auto, jen kvuli tomu bych si ho neporidil.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...