Diskuze

Telefonování za volantem je i s handsfree horší než alkohol

Mobilní telefony podstatně zpomalují reakce každého řidiče, je to zároveň jeden z nejčastějších zlozvyků motoristů na celém světě. Snad všude za to hrozí pokuta a především je to velmi nebezpečné. V době chytrých telefonů přetékajících aplikacemi a nutností sledovat prst při pohybu po dotykovém displeji o to víc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jo, zase ta Emerika. To se českému řidiči nemůže absolutně nikdy stát, protože český řidič je neeejlepší řidič na světě. Ten zvládne současně telefonovat, svačit, při tom ještě ladit rádio a někteří při tom provádějí i sex. Sami se sebou. :-)

1 0
možnosti

Je telefonování a telefonování, pochopím třeba hovor s klientemči někým s rodiny ale sledovat sociální sítě??? To bez toho Fejsu nevydrží ani za volantem?:-/

0 0
možnosti

J44a71n 89C16i46g82l56e28r

23. 6. 2016 14:45

To jistě. A ladění rádia je horší než telefonování. A kýchání je horší než ladění rádia. A únava je horší než kýchání. A nejhorší jsou trpaslíci... :-/

2 1
možnosti

Rádio se ladí páčkami na volantu...

0 0
možnosti

Klidně si zvedejte pokuty třeba na milion a bude to k ničemu.Je sice nějaký procento těch slabších ridičů co předpisy neznaj, ale naprostá většina páchá přestupky zcela úmyslně prootože ví že jim to projde.Policajti si někam stoupnou s radarem na 2 hodiny a to je asi tak jediná aktivita která je vidět, v Praze předjíždíte policejní auto vyhrazeným pruhem pro busy a oni nehnou brvou.Nikdo se už nevzrušuje s ničim, já nevim tak buď je těch policajtů málo a nebo někde chrápou a nebo sem taky slyšel že z nich dělaj skoro admanistrativní pracovníky a na ostatní nezbejvá čas.

1 0
možnosti

D81a61v62i18d 44H30o80f

22. 6. 2016 14:43

C je správně - bohužel.

0 0
možnosti
Foto

No tak to rovnou můžete zakázat mluvení se spolujezdcem. Protože mezi tím, jestli s někým mluvíte přes handsfree nebo přímo, moc velký rozdíl není.

3 2
možnosti

Není to stejné.

Spolujezdec stejně jako vy reaguje na dopravní situaci a ve vypjatých momentech přestane vyžadovat vaši pozornost/přestane hovořit.

0 0
možnosti

M27i19r94e11k 80G72a38j69e35r

21. 6. 2016 19:45

Podle výzkumů z USA řidič, který píše SMS, nabourá třiadvacetkrát častěji než ten, který se plně věnuje řízení. - Jestlize tedy ridic, který se plně věnuje řízení, nikdy neboural (jako treba ja), tak pak ten, který píše SMS, take nikdy neboura, i kdyz je to třiadvacetkrát častěji .

2 0
možnosti

J82a85n 56C61i86g16l40e80r

23. 6. 2016 14:49

Jenomže nehody způsobené řidičem, který píše SMS, jsou sedmkrát méně často fatální. Takže piště SMS, ubude smrťáků! :-)

0 0
možnosti

Statistiky tvrdí, že za 27 % nehod může alkohol. Když se to vezme z opačného pohledu, tak za 73% nehod mohou řidiči, kteří před jízdou nepili. Co je horší??? :-):-):-)

9 2
možnosti
Foto

Záleží na tom, kolik řidičů celkově jezdí opilých. Kdyby jezdilo po silnici 50% řidičů pod vlivem alkoholu a způsobili by pouze 27% ze všech nehod, dalo by se usuzovat na to, že alkohol za volantem snižuje nehodovost. Jestliže by jezdilo po silnici 1% řidičů pod vlivem alkoholu a způsobili by 27% ze všech nehod, pak z toho lze jasně vyvodit, že alkohol v krvi řidiče značně zvyšuje pravděpodobnost nehody.

0 0
možnosti

P13a90v65e25l 12Ř21a69p84e43k

20. 6. 2016 12:25

Za zdokumentovaný mobil v ruce doživotně sbírat řidičáky. Hotovo. Ubožáci, kteří nejsou schopni uspořádat si život důstojným způsobem a pořád se vozí tam a zpět, samozřejmě nemají čas vyřídit si telefonát či SMS, ačkoli prý "auto šetří čas". Ale to je jejich mínus, nelze akceptovat, aby kvůli jejich hlouposti a sobectví byli v ohrožení i všichni ostatní.

5 9
možnosti

Tady už se to slovo "doživotně" stalo vizitkou slabších jedinců, víte to?

Za to "doživotně" to chce doživotně zakázat diskuzi

2 0
možnosti

"ověřila to už před lety v testu redakce MF DNES" ...... nechci zpochybnovat "test", ktery provedla "akreditovana" zkusebna MF DNES:o))))))

Jinak teda kdo kdy drzel pri telefonovani v ruce telefon a nebo mel handsfree, tak jiste musi uznat, ze jde o dve zcela a diametralne odlisne veci! Jako muze byt mozna problem s temi lacinymi HF sadami do ucha za stovku z lidlu, ikdyz i to je jiste daleko lepsi nez drzet telefon v ruce. Ale ja jsem si koupil parrot handsfree za litr, pripojil ho klasicky k radiu, da se s tim hlasove vytacet, proste pohoda. Kdo tvrdi, ze je to stejne jako s telefonem v ruce, tak je deb*l .... ja bych to prirovnal ke konverzaci normalne v aute. Ale jak rikam, clovek nesmi mit HF za kilo .... a kdo nema litr na poradne HF, tak je dement, jako sorry, ale za telefon jsou lidi schopni utratit desitky tisic, za auto stovky tisic a nedaji litr do HF??? Idealne kdyz vidim sociala v aute za tri mice, co kvuli nemu zastavil rodicum barak a uz mu nezbylo par stovek na handsfree .....

4 1
možnosti
Foto

Taky mám Parrot a super, hlasové vytáčení, vlastně komplet hlasová obsluha.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...