Diskuze
Honda Civic jde s dobou. Má litrový tříválec, turbo i multilink
Děkujeme za pochopení.
P98e34t76r 34B28á91č98a
At uz se ta trapna EU rozpadne, z tech motoru se dela kazdymu fanouskovi aut dost nechutne nevolno
B68o36h61u70s67l78a74v 21B47i95n63k76a
A kolika z nich jste jel? Benzínová turba jsou na jízdu naopak velmi, velmi příjemná. 1,4 je pocitově výrazně lepší než atmosférická 2,0 například.
L23e62o55š 97N63a10v45r12á98t83i87l
skoda tech zadnich magicseats :((
M42a71r21e62k 17J86a20n94e13č22k34a
Spíše Honda dostala nůž na krk od EU, čili chcete-li v Evropě své vozy prodávat a neplatit sankce za pořádné motory, tak musíte mít v nabídce i oturbený tříválec 1.0, nebo lépe 0.9, pak vítejte v EU. Dobrá zpráva je to, že je u nich zatím stále co vybrat. Špatná je ale i to, že Honda zrušila svoji vychytávku v podobě výklopných zadních sedaček, která byla velmi praktická.
J33i16ř57í 78S98c70h91w24a31c18h
a proto "s nožem na krku od EU" dělají v Japonsku oturbený šestidecáky
D29a54v70i11d 94R53y41c19h82e27t63s26k88ý
K Hondě toto sedí jak paruka ke koňovi. Atmosféry umí a stejně tak umí torzní nápravu, která je lepší než většina víceprvků. Tak už jen Mazda.
V19á92c19l65a63v 83M17e26d28e79k
ale zas má ten tříválec celkem brutální roury vzadu
J14i39ř39í 66S59m16e11t66a45n30a
Litrový tříválec!! Příště nám budou opěvovat půllitrový dvouválec.
J63i89ř86í 92K77a35d60l37e78c
Klid, to je jen pro Evropu. Zbytek světa bude mít svéprávný motory.
P51a20v79e52l 51Z28a81j84í53č51e89k
podle me je elektro pouzitelne jen do mesta, takze marginalni... do te doby nez nekdo nevymysli jak lepe uchovavat energii nez v baterkach.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...