Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Renault-Nissan vyměnil šéfa vývoje motorů. Čeká velký problém s diesely

Philippe Brunet je nový šéf vývoje motorů aliance Renault-Nissan. Ta zpráva na pohled moc zajímavá není, ale informace ze zákulisí odhalují velmi zajímavé pozadí. Automobilka podle všeho zaspala ve vývoji motorů, vyplouvají na povrch mezery ve spolupráci Renaultu s Nissanem a ke všemu hrozí průšvih s diesely.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chacha. Až Vám do benzinového auta namontují filtr pevných částic, kterým zabili diesely, tak jsem zvědavý co budete chtít mít ve svém přibližovadle vy. A že už se to připravuje.

0 0
možnosti

to jako ten neustále stoupající podíl dieselů na prodejích = zabitý diesel? 8-o

něco jako "zabili Kennyho, parchanti!" ;-D

2 0
možnosti
Foto

To mě u Nissanu moc nepřekvapuje, už na začátku roku byli schopni do x-trailu nabídnout jen 1.6 benzin a 1.6 naftu. No a to ještě přestaly dělat Navaru 3.0 V6 a licenci prodali VW, kterej ji (asi po upravě) cpe do Amaroků.

0 3
možnosti

Exhalace jsou problém hlavně státní zprávy. Tam se musí hledat jádro pudla. Parametry jsou nastaveny zákonem a jak je patrné v USA to rozpoznali. Nesmyslné spotřeby motorů mimo jiné bijí do očí.

To co mne opravdu bere je to, že po ujetí cca 125 tis.km na motoru Renault 1,6 Dci 130 PS mi odešly rozvody. Tři týdny se čekalo na nově rozvody, údajně nedostupné pro velké množství požadavků. Nové nakonec prý byly od Nissanu a ne od Renaulta. Nikdo zatím tuto záležitost nekomentoval ve sdělovacích prostředcích.

Určitě, máte-li ve svém autě tento motor - pozor. Mně se rozvody nepotkaly, a vy si to musíte ohlídat.

0 0
možnosti

125 000 docela jde, mně na i30 odešly v 90000 km.

Renault motory sdílí s Nissanem a Mercedesem, takže není problém, že rozvody vám poslali z Nissanu.

0 0
možnosti

P94e69t34r 10M29i87c68h59a26l

11. 12. 2016 9:06

S vykuchaným filtrem určitě.

1 0
možnosti

Tak to bude mít Mercedes pěknej problém...

1 0
možnosti
Foto

Njn. Nafta patří do traktoru.

2 2
možnosti

J22a68n 32H14á11l27a

9. 12. 2016 12:18

Zajímavé, Mazda s benzínem bez downsizingu EURO 6 plní bez problémů...kdepak asi udělali soudruzi z Renaultu chybu?

Aha, koupili Nissan a místo toho, aby převzali japonské technologie a poučili se, začali tam cpát primárně francouzské... tož sbohem Nissane, sbohem asi i Mitsubishi, dělávali jste pěkná auta.

8 1
možnosti
Foto

Zrovna Nissan měl silné stránky jinde než v motorech (například podvozky, nápravy atd.). Myslím, že motorově jsou na tom nejlépe vámi zmiňované Mazdy a pak také Hondy.

4 0
možnosti

viníkem situace kolem dieselů nejsou žádní ekoteroristi:

To jaké budou platit emisní předpisy ví výrobci jak dlouho dopředu?

10 let? 15 let? 20 let? No prostě hodně dlouho!

A co pro to systémově udělali, aby je plnily?

Kromě úpravy SW ;-) téměř nic.

Spíše naopak! Auta neustále zvětšují, zvyšují, systematicky navyšují jejich hmotnost.

Je pak celkem logické, že přes určité pokroky v technice, auta žerou více než by měla, produkují více emisí a zpřísňující se limity plní stále obtížněji.

A zákazník? Ten chce větší auto. Nejlépe SUV!

No proč ne on na to přece má, že....

Ale paradoxně chce ho stále častěji s dieslem, protože už "nemá na benzín"!!!!;-D

1 3
možnosti

Mno... představ si, že na benzín bych měl... ale proč bych platil za benzín, když v naftě je to mnohem pohodlnější a příjemnější (ekonomická výhodnost je otázkou - cena dieselu v mém případě cca 120 000 navíc oproti benzínu (který by byl výkonnější, bez SCR, s levnějším servisem ... ).

Jinak pokud by ses podíval na produkci CO2 na kilometr, tak jsem na tom s tím dieselem kus lépe... a v reálném provozu ten rozdíl bude zřejmě ještě vyšší...

Problém je v tom, že se musíš rozhodnout proti čemu chceš bojovat ... protože CO2 a NOx jdou do jisté míry proti sobě.

(Mikrosaze jsou problém všech vysokotlakých přímovstřikových motorů - akorát u dieselů se to už řeší... u benálu ještě ne).

6 0
možnosti

J26a13k85u36b 38T33u42r25e58k

9. 12. 2016 11:02

Zase po dlouhé době článek na rozptýlení viny VW. Rozdíl proti VW je ten, že Renault splňuje stávající podmínky měření emisí bez podvodného software. To že je zřejmě nesplní podle nové metodiky je věc jiná, ale zatím nikdo nepotvrdil, že by Renault jakkoli podváděl. Což je u VW jasně prokázáno.

Diskuze o smysluplnosti a reálnosti nových emisních předpisů je věc jiná a mnohým zákazníkům zřejmě zcela lhostejná, jak je vidětl dle současných prodejů VW,

2 4
možnosti

Jednoduše řečeno, Renault podvádí chytřeji a méně okatě. 1.6 dCi je ostuda, reálně se deklarovaným emisím a spotřebě ani náznakem nepřibližuje a dynamicky na dvoulitrové konkurenty nemá. Jedná se o příklad downsizingového produktu, který reálným uživatelům nepřinesl vůbec nic. Pokud si na solidní diesel netroufnou, ať se na naftu klidně vykašlou.

4 1
možnosti

To že elektromobily jsou slepá cesta nám budou vykládat ekoteroristi za deset let .

6 0
možnosti

P60e82t65r 72M55i30c31h71a49l

9. 12. 2016 10:42

Protože v té době už budou do aut prosazovat šlapátka. :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!