Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Filtry pevných částic jsou stále drahé, v Česku je nemá až milion aut

Počet aut bez filtru pevných částic nebo s poškozeným filtrem se loni v tuzemsku zvýšil až o 45 000 vozů. Vyplývá to ze zjištění ÚAMK. Celkově jezdí v Česku až jeden milion aut bez filtru pevných částic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RA

A jsme u toho. Čím vyšší EURO, tím menší a daleko nebezpečnější částice. Je to tak asi lepší.8-oEU

1 0
možnosti
LG

To je samozřejmě nesmysl.

0 1
možnosti
TK

Na téhle podvodné taškařici s DPF u dieselů a downsizingu u benzínů vydělaly nejvíce neznačky jako třeba hnujdé, nebo dacia. Lidé, co by dříve koupili za 100k pěti či sedmiletou solidní ojetinu, nechtějí hned po koupi vyklopit dalších 50 litrů za DPF a 30 k za vstřiky v případě TDI, ani nový motor 1.0 v případě benzínu, a tak si raději koupí za 250 k nového převelčeného favorita od těchto neznaček. Zvlášť když jim papírově naslibují delší záruku. Trošku potíž je, že za 5 let se nám tu začnou hromadit neopravitelné vraky. Ale co, ať žije konzum! :-P

4 0
možnosti
LG

Z hlediska množství provozních emisí je tohle chování vlastně prospěšné. Z pohledu celkové ekologie to je problematické, ale to je jakýkoliv konzum.

0 1
možnosti
VF

Tenhle článek o DPF je obzvlášť pitomej. :)

"řídicí jednotka v dobré kondici" ??? :D

"milion aut bez DPF"? možná ale 99% z nich sjela z výrobní linky bez DPF (i po roce 2004) a jsou tak i homolgovaná takže na tom jaksi není co řešit!

A tak dále....

5 0
možnosti
JK

To víte, úřad. Záměrně nutí stanice STK psát závady, které an autě nejsou. Že technik není majiteli schopen ukázat, kde tu korizi viděl a mele jak kefamlýnek "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí" "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí" "je to čtytři roky staré auto, tam koroze být musí"

Například 50 let staré auto musí mít zvelněné kotouče. technik to tam napsal, tak to musí být pravda. Protože technik ví líp než majitel, že vpředu bubny nejsou.

3 0
možnosti
TH

Neměl by UAMK hájit zájmy řidičů a ne lézt Brabcovi do zadku? A kde bere UAMK data o nefunkčních DPF? Prostě komunističtí pohrobci placení z našich daní potřebují vykazovat činnost.

Tím nechci říct, že odstraněné DPF nejsou problém, jenom UAMK o tom ví prd.

5 0
možnosti
VB

vypadá to, že se nad traviči stahují mraky, tenhle nešvar se dá odstranit velmi rychle, do Rakouska žádnej travič nepojede, protože to kontrolují, kolega dokonce říkal, že vymontování DPF má jedno blbý a to, že nemůže jezdit přes Rakousko, stačí pár kontrol, pokut, sebraných TP a oni si to lidi začnou montovat, ne že ne, ono to půjde

3 4
možnosti
JK

Tak určitě. Zrovna minulý týden jsem projel Rakousko od severu k jihu a naopak ve svém starém dieselu bez DPF. Při razantním sešlápnutí plynu mi to hulí jako kamion. Dokonce mě i předjížděli na dálnici policisté a ani se neobtěžovali se zajímat, zda mám nebo nemám DPF. Všechno je to jenom strašení a masírka, aby si lidé houfně kupovali nová auta.

6 0
možnosti
JD

J93a11n 18D53l84o29u90h66ý

31. 3. 2017 6:36

Osobne nerozumim tomu proc si kazdej kupuje od vydani prvni generace oktavky diesel. Pro vetsinu lidi, je to nevhodny motor. Kolik z vas denne jezdi v kuse aspon 100km ? V nasi pidi republice kde 400km znamena, ze jsem na druhy strane statu, tomu fakt nerozumim. Pritom dvoulitrove auto dokaze jezdit za stejne/mensi penize na LPG/CNG.

1 2
možnosti
MS

protoze jsou to nejcastejsí motorizace do fleetu, cili i nejcastejsi ojetiny

1 0
možnosti
Foto

O30t37a 53B20l47a24ž30e44k

30. 3. 2017 23:35

Nafťáky bych prostě zakázal...

2 6
možnosti

Tak určitě, "prostě" a "byste". ;-)

5 0
možnosti
JK

Mám 18 let starou V70 TDI. Starám se o to auto, pravidelně menim olej po 15000, serizeny motor a najeto bez 4 tisíc půl milionu. Je to pohodlné auto, spotřeba,pokud jezdím přesně podle predpisu dálky/město 70/30%, pod šest litru. Nedávno jsem jel plne naložen, pod sto padesát jsem nešel a 6,7 při tankování. Podle technika na STK je motor ve vynikající kondici. Nikde žádná koroze. Muže mi někdo říct, proč bych si měl kupovat nové auto?

2 0
možnosti
MG

Nevím, jak to souvisí s filtrem pevných částic.

0 4
možnosti
JV

Všechno je to jen buzerace od zelených ekoteroristů Rv

4 1
možnosti
JS

nesmrď a nebude potřeba buzerace od "zelených ekoteroristů".

0 4
možnosti
PP

Masirka soudruhu od Fordovych krámů pokračuje.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...

Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům

22. dubna 2024

Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...

Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář

22. dubna 2024

Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...