Diskuze
Jízda v tunelu: Pětina řidičů zápasí s úzkostí a řídí nepředvídatelně
Děkujeme za pochopení.
O48d57s27t11r39a86n36ě93n94ý 76U55ž42i56v36a82t42e36l
L33a26d20i11s33l97a14v 34K48a35l76o28u28s
A když přestane fungovat motor,vystrčíme pádla a začneme pádlovat.
M28a59r65t44i81n 12N45o40v47o84t80n86ý
Pokud nezvládnete hlídat vše uvedené, nepatříte za volant. Mimo tunel toho máte na hlídání úplně stejně
B66a36r64b85o62r94a 82M67a87r46e33š28o95v14á
Výjimku ale tvoří reální klaustrofobici, u těch bych povolila řidičák, ale zákaz vjezdu do tunelů :)
J47i11ř27í 76K58u79č31e20r49a
A nejlepší jsou ti, kteří před tulem předjedou kamion, zařadí se do pravýho pruhu a pak i když je tam limit 80 tak jedou 70.... Protože v tunelech je většinou zákaz předjíždění nákladními vozidly, tak proč ho zbytečně nepozdržovat.... on přece předjíždět nesmí, trololol
P82e70t87r 44K17n65ě91b59o29r53t
Však on mu to jinej kamiňák vrátí za tunelem. Až začne předjíždět druhý kamion, který jede o 1km/h pomaleji.
K61a68r49e62l 41K22u25č63e28r39a
S tím striktním dodržováním rychlosti to sedí.
Dost řidičů v tunelech na obchvatu Prahy jezdí v levém pruhu místo 80 raději 70 a tak se za nimi vytvoří špunt těch co by rádi tu 80 využili, což není zrovna bezpečné.
R41o25b84e97r96t 39M29a17t31u16l44a
Lepší mít v levém za zadkem SUV, které chce jet 80+ než v pravém kamion, kdyby tam byla aspoň 100 tak by problém s tím, že mě dojede rumunskej kamion jedoucí 90, protože ho radar nezajímá odpadl
D79u34š93a33n 80M80o41u67r75e60k
Ano, a protože autoři tohoto článku zřejmě rozhodují i o rychlostních omezeních na českých dálnicích, tak je nutné zpomalovat před 100 metrů dlouhým tunelem Valík u Plzně , kterým je vidět skrz naskrz, ze 130 na 80 km/h a samozřejmě je tam RADAR...
Proč se po dálnici musí jezdit téměř stejnou rychlostí jako esíčkem v Blance?
Podobně všechny dálniční tunely u nás. Zatímco v Itálii jsou tunelů stovky, obvykle se tam jezdí 130 a nikdo s tím nemá problém.
Zajímavá je ještě jedna věc - zatímco klikatou Blankou v Praze lze jezdit legálně 70, což je pro ni asi optimum, v úplně rovných tunelech pod Královým Polem v Brně nastavil nějaký chytrák 60 km/h. Že by nějaký bezpečák předpokládal o tolik nižší řidičské umění brněnských řidičů
J42i76ř23í 27K67u15č55e30r35a
Brněnský tunel je z kopce a po výjezdu z tunelu je křižovatka, v opačném směru je dokopce a naložený kamion tam může jet klidně i jen 30, protože mu to prostě rychleji nejede
L69a38d72a 58N19o67v62a39k
důležité je v tunelech striktně měřit rychlost, protože jinak by řidiči mohli spíše než na tachometr koukat třeba kolem sebe a nevěnovali se dostatečně udržování povolené rychlosti....
L21i31b54o33r 33M47o19u42č90k68a
me zase stresuji dlouhe uzavirky na placenych dalnicich
P94e58t40r 10B56á18č46a
V tom pripade at okamzite odevzdaji papiry na urade.
P20a96v52e93l 14J48e39ř69á93b95e19k
Všeho dočasu - zatím jste zdánlivě zdravý.
M31i73c70h22a77l 38H64o39r41á19k
Myslím, že omezování rychlosti v tunelu je nesmysl. Pokudsrovnám například Rakousko a Itálii (kam řadu let jezdíme na dovolenou), tak v Rakouskuje všude důsledně omezená rychlost na 80 km/h. Musím tedy zpomalovat, sledovattachometr, po výjezdu zase zrychlovat. Naopak v Itálii omezení v tunelechvůbec nejsou, a to jsou mnohdy v horším technickém stavu, bez odstavnéhopruhu a méně osvětlené.
V Itálii jsem nikdy nehodu v tunelu neviděl, v Rakouskuněkolikrát. Je tedy vidět, kam všechna tahle zbytečná omezení vedou – ke zhoršeníbezpečnosti.
Ono vůbec se v Rakousku cestuje poslední dobou hůře. V duchuvšudypřítomné eko filozofie jsou ta omezení skoro všude, 130 aby člověkpohledal. Kolem každého města je omezení kvůli hluku (Larmschütz) a taky všude tam,kde jsou trochu zatáčky.
V reálu se jako řidič vždy těším, až přejedeme hranicedo IT, protože i samotné dálnice mají lepší. Škoda že jsou tam horšíodpočívadla a ten příšerný systém placení mýtného. Ale to je jiné téma.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!