Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými vozidly. Řešením mají být auta s měkčím povrchem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JD

J82a68n 62D63l42o22u40h62ý

15. 8. 2017 9:57

Jediny pravne prosaditelny model je, ze auto VZDY chrani posadku! Vy by jste si koupili auto, ktere se jednoho dne rozhodne vas zabit? :-D Tento problem se v robotice resi z moralniho hlediska uz asi 50 let a na nic kloudneho se neprislo ;-)

1 0
možnosti
JS

sám jsi napsal, že je to problém.

A teď si představ, že jsi 70-letý senior jedeš tím autem a po chodníku půjdou tři tvoji synové s manželkami a šesti vnuky..... Následně zhlédneš těch 12 mrtvol celé tvé rodiny a hrdě poplácáš svého robota se slovy: Rozhodl ses zcela právně tedy správně, že jsi mi zachránil ten můj "plodný život"....:-/

0 0
možnosti
MK

Google a jeho vedení ukazuje negativní dopady civilisace bez zpětné vazby k realitě.

Oni degenerují z blahobytu, jsou odříznuti od reálného života a vymýšlejí blbosti.

0 0
možnosti
JK

Ono by spíše pomohlo naučit chodce respektovat pravidla provozu a chápat fyzikální zákony.

3 0
možnosti
JS

jsem přesvědčen o tom, že "větší polovina" řidičů nechápe fyzikální zákony, podle kterých se pohybuje jejich auto... někteří jsou například přesvědčeni, že právě oni zastaví "na fleku".... a pak každý řidič je občas chodcem....

0 0
možnosti

A co radši tvrdší chodce? :-P

1 0
možnosti
JN

J88o38s68e58f 10N19o50v96á17k

14. 8. 2017 15:42

Před nárazem do chodce by auto mohlo chudáka postříkat hustou pružnou pěnou a tenhle kokon by ho mohl ochránit :)

3 0
možnosti
JN

J79o57s69e12f 81N95o88v24á29k

14. 8. 2017 15:43

Teda doufám, že jsem tímto příspěvkem nepřišel o miliardy za patent ;-(

1 0
možnosti
LK

představa, že nějaká umělá inteligence bude rozhodovat jestli obětovat majitele vozu je docela děsivá

4 0
možnosti
JN

J83o77s52e27f 78N51o40v25á26k

14. 8. 2017 17:33

Člověk by v takové situaci upřednostnil sebe. Stroj možná bude vyhodnocovat počet osob, věk, pohlaví... Takže starý muž jedoucí v autě bude mít smůlu, pokud počítač pozná podle výšky, postavy, chůze atp. např. matku s dítětem na chodníku. To je možná krutě logické, ale kdo by chtěl být v takové situaci staříkem v autě...

0 0
možnosti
MB

... čiže sa oficiálne priznali, že nie je technológia na takej úrovni aby zabezpečila ochranu pred zrážkou .... a taktiež si patentovali niečo čo sa možno ani nedá/neoplatí robiť, ale ešte o tom nevedia ale patent je patent, z toho sa sypú peniažky za súdne spory .... resp. už toto existuje (deformačné zóny karosérie, aktívna kapotáž a pod. ...).

0 0
možnosti
MK

No to je tedy přístup... Už se na autonomní vozidla moc teším. Snad bude na trhu dost molitanu, aby lidstvo řádění "chytrých aut" přežilo.

0 2
možnosti
Foto

Na chodce plati jedine ram.

6 1
možnosti
MT

cim vice jezdim tim vic s timtou souhlasim, protoze nekteri si snad zacinaji myslet ze jsou pani vsehomira, kazdy si z nich sedne na zadek, maji ve vsem prednost a navic ze jsou asi nesmrtelni, kdyz vidim kam vsude dokazi vlezt uplne bezmyslenkovite, nebo protoze je jim to jedno,

5 2
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...