Diskuze

Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech, která se týkají měření emisí. Merkelová to řekla v živě přenášeném rozhovoru s deníkem Bild.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Automobilky jen plní zadání EU

z ničeho bych je nevinil

0 0
možnosti

A kdo to vymyslel a nařídil, že emisní testy musí splňovat jen v laboratoři? Automobilky, nebo EU? A kdo vymýšlí normy emisí, které jsou splnitelné jedině v laboratořích? Jak je vidět, automobilky se jen přizpůsobily nesmyslům z EU. EU je k ničemu.

5 0
možnosti

Od Merkelové jako vědkyně v chemii velmi vzdělané bych očekával více realismu v této problematice. To jí nebylo jasné, že když nastaví výrobcům nesplnitelné limity, tak se to budou snažit nějak obejít? Další možnost je zabalit to a říci, že za těchto podmínek auto za rozumnou cenu neumím vyrobit.

4 0
možnosti

Naštvaná být může, tím to taky končí. Stejně jako u Jourové jen mediální vlna mající u některých lidí vzbudit dojem jak se to řeší, v reálu se nic na oficiální úrovni neřeší, protože není co - metodiky měření nedc automobilky pomáhaly samy nastavit, a to právě tak aby jim to vyhovovalo a mohli všechny ty úpravy legálně používat.

Poslední věta je pak silně zavádějící - představa že doposud se měřilo v laboratoři a nyní to bude "reálný" provoz je velmi vtipná a naivní, vždy to pochopitelně jsou a budou laboratorně přesná měření v předem zadaném a známém cyklu, to že se to nepojede fyzicky na válcích ve zkušebně ale na asfaltu nemá s realitou nic společného ;-)

2 0
možnosti
Foto

Merkelová jezdí v Audi A 8, která je na tom s emisemi velmi špatně.

Merkelové jde především o moc. Zásady nemá. Léta byla vysoká funkcionářka dederonského komsomolu. Rv Pak jí hodně pomohl Kohl a uvedl ji do vysoké politiky sjednoceného Německa. Pak pomohla Kohla odstranit z politiky. Rv Její přístup k politice, kdy jde především o moc, se nazývá machiavellismus.

Je známo, že mnoha nejspíš většině politiků jde především o moc. U ní je to však velmi silné. Musím však uznat, že je schopná, když to tak zvládá. Má nyní velkou moc v EU. Dobrou vizi pro EU však nemá a morální zábrany asi také moc ne.

Hitler spáchal sebevraždu, Mussolini byl potupně popraven, Ludvík XVI skončil pod gilotinou.

Lenin zemřel na nemoc, Stalin také, Gottwald také, Husák též.

Jak zemře Angela?

2 0
možnosti

Nedávno jsem viděl, jak Frau Merkel přijíždí na nějaké zasedání v Audi A8 (která právě dopadla neslavně v pseudotestech EU na emise). Když je "naštvaná" na automobilky, tak proč jezdí takovým autem a nejede třeba tramvají, ta je na elektriku. :-) Je to banda pokrytců a všechno se to opakuje. (I ve středověku církev kázala vodu a pila víno), tihle nadlidi by taky chtěli furt něco nařizovat a sami....Rv

6 0
možnosti

Protože mají na 4 roky ještě smlouvu s AUDI :-/:-/. Má jezdit na koni ?

0 4
možnosti

Škoda, že jsem s mým účtem v ohrožení, takovou mám chuť o té bábě něco napsat! Úplně mě svrbí klávesnice. :-(:-)

3 0
možnosti

A v čem si tato dáma vozí zadel? No přece v Německém autě. Nebo snad začne jezdit na kole? To těžko. Jedině, že by měla domluvené arabské nosiče, když je s nima taková kamarádka. ;-D

4 1
možnosti

Merkelová je ....jak to nazvat slušně bez vulgarit ?

9 0
možnosti
Foto

Litrové tříhrnky do sekačky na trávu - ne nechci.

Odškodnění za diesely v USA jsou vysoká, v Evropě žádná.

Neskutečná lumpárna.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...