Jak uspěly autosedačky v testu
Ideální sedadlo
Záleží na tom, jak má sedadlo pevnou kostru, jakými materiály je vyplněno, jak materiály dokážou absorbovat energii. Sedadlo by mělo být seřiditelné tak, aby zajistilo optimální oporu. U moderních aut je možné nastavit kromě výšky také délku a sklon sedáku, bederní oporu.
Hodnocení testu: | |
1 |
dobrá |
2 |
akceptovatelná |
3 |
průměrná |
4 |
špatná |
5 |
nepřipuštěna |
Model |
Hodnocení hlavových opěrek |
Hodnocení dynamického testu |
Celkové hodnocení |
AUDI A3 |
1 |
3 |
3 |
AUDI A4 |
1 |
2 |
2 |
AUDI A6 |
1 |
2 |
2 |
BMW 3 |
2 |
4 |
4 |
BMW 5 |
3 |
5 |
4 |
Citroen C3 |
2 |
4 |
4 |
Citroen C4 |
1 |
2 |
2 |
Citroen C5 |
1 |
2 |
2 |
FIAT Panda |
1 |
4 |
4 |
FIAT Punto |
1 |
3 |
3 |
FIAT Stilo |
1 |
4 |
4 |
Model |
Hodnocení hlavových opěrek |
Hodnocení dynamického testu |
Celkové hodnocení |
Ford Fiesta |
1 |
2 |
2 |
Ford Focus |
1 |
1 |
1 |
Ford Mondeo |
1 |
1 |
1 |
Ford Fusion |
1 |
3 |
3 |
Honda Jazz |
1 |
4 |
4 |
Honda Civic |
1 |
4 |
4 |
Honda Accord |
1 |
4 |
4 |
Hyundai Accent |
2 |
3 |
3 |
Hyundai Elantra |
2 |
3 |
3 |
Mazda 2 |
3 |
5 |
4 |
Mazda 3 |
1 |
3 |
3 |
Mazda 6 |
1 |
3 |
3 |
Model |
Hodnocení hlavových opěrek |
Hodnocení dynamického testu |
Celkové hodnocení |
Mercedes A |
1 |
3 |
3 |
Nissan Micra |
1 |
2 |
2 |
Nissan Almera |
2 |
3 |
3 |
Nissan Primera |
1 |
1 |
1 |
Opel Corsa |
1 |
1 |
1 |
Opel Astra |
1 |
3 |
3 |
Opel Vectra |
1 |
2 |
2 |
Peugeot 206 |
1 |
3 |
3 |
Peugeot 307 |
2 |
3 |
3 |
Peugeot 407 |
2 |
1 |
2 |
Renault Clio |
3 |
5 |
4 |
Renault Modus |
1 |
1 |
1 |
Renault Laguna |
1 |
1 |
1 |
Model |
Hodnocení hlavových opěrek |
Hodnocení dynamického testu |
Celkové hodnocení |
SEAT Ibiza |
3 |
5 |
4 |
SEAT Cordoba |
3 |
5 |
4 |
SEAT Leon |
3 |
5 |
4 |
SEAT Toledo |
1 |
3 |
3 |
SEAT Altea |
1 |
3 |
3 |
Škoda Fabia |
2 |
4 |
4 |
Škoda Octavia |
2 |
3 |
3 |
Škoda Superb |
4 |
5 |
4 |
Toyota Yaris |
1 |
3 |
3 |
Toyota Corolla |
1 |
4 |
3 |
Toyota Avensis |
1 |
2 |
2 |
VW Polo |
2 |
4 |
4 |
VW Golf |
1 |
2 |
2 |
VW Passat |
4 |
5 |
4 |