Hvězda devadesátých let, která hrála titulní roli tolika mužských snů, německá modelka Claudia Schifferová, bude tváří značky Opel v Evropě.
Aspoň podle představ německé značky. Vyhlašování takzvaných ambasadorů značky je běžné ve světě nóbl zboží, od hodinek po oblečení. Ambasadora má v osobě Waltera Röhrla i Porsche. Jenže spojení závodnické legendy a výrobce ikonických sporťáků je jaksi přirozené.
Krasavice z Porýní ovšem působí ve společnosti Opelu Mokka a rodinné merivy trochu bizarně. Mít za tvář značky krásku, to se nosilo nejvíc někdy v osmdesátých letech. Opel tehdy sázel na jinou blond hvězdu, Steffi Grafovou. Spojení Opelu s krásnými ženami je ovšem tradice přetrvávající v méně výrazné podobě do dneška. Více čtěte ZDE
Citroënáři a ctitelé německé krásky si vzpomenou, jak neodolatelná byla za volantem Citroënu Xsara, jehož tváří koncem devadesátých let byla. Teď je ovšem Claudia za usedlou dámu a řídí opel.
Nutno dodat, že to Claudii stále sluší. A Opel se snaží. Sílu mu nalilo do žil rozhodnutí majitelů v zámoří stáhnout sesterský Chevrolet z Evropských trhů a posilovat jméno tradiční značky. Více čtěte ZDE
Claudia Schifferová se objevila na obálkách více než 1 000 magazínů a je označována za jednu z nejkrásnějších žen. "První TV spoty s modely Opel Meriva a Mokka poběží v televizích už v polovině ledna," těší se Martin Hejral, mluvčí českého zastoupení Opelu.