Když chcete demonstrovat svůj úspěch co nejdramatičtějším způsobem, pořídíte si X6, nejlépe v bílé barvě. Toho mamutího křížence SUV a čtyřdveřového kupé (dnes se tomu říká "crossover") koupíte v bazaru od asi sedmi set tisíc korun.
O smysluplnosti takového nákupu a vůbec celého auta není třeba diskutovat. BMW X6 je zkrátka fenomén dneška, jedinečný pro svou frajerskou vizáž a opulentní proporce.
Siluetu má Mercedes Concept Coupé SUV, jak se v Pekingu představená studie jmenuje, snad identickou s X6. I záď ji hodně připomíná, předek je pak typický mercedesovský. Celé auto, které patří k evropským hvězdám čínského autosalonu, má podle všeho jen pár měsíců do představení sériového provedení.
Už se také spekuluje, že produkční verze by se mohla jmenovat MLC. To vychází z předpokladu, že bude stát na technice Mercedesu ML.
K pěti metrům to má koncept jen pár centimetrů (délka 4 935 mm), vysoké je 1 739 a vysoké široké 2 208 mm, rozvor je 2 916 mm.
Pod kapotou má šestiválcový přeplňovaný třílitrový benziňák s výkonem 333 koní a 480 kroutícími newtonmetry. S nimi hospodaří nový devítistupňový automat, který posílá sílu na kola obou náprav (pohon všech kol 4Matic).
Dvaadvacetipalcové ráfky obuté do 305 milimetrů širokých pneumatik nevypadají nijak přehnaně. I to potvrzuje, jak je nejnovější koncept německé značky mohutný.
Od šéfovské třídy S si koncept vypůjčil vzduchový podvozek doplněný o systém aktivního potlačování náklonů v zatáčkách nebo všemožné bezpečnostní systémy.