Od konce loňského roku funguje linka pomoci řidičům 1224, která pomůže po nehodě nebo při poruše vozidla. Je to jakýsi rozcestník, který vede na oficiální asistenční služby pojišťoven, které poskytují odtahovou službu a servis. Operátor ověří, u jaké pojišťovny má vůz sjednané pojištění, a hovor bude přesměrován na příslušnou asistenční společnost.
Česká kancelář pojistitelů se tak snaží eliminovat často nekvalitní služby neautorizovaných poskytovatelů - supů, kteří číhají na exponovaných místech a jsou napojeni na různé dispečinky, takže bývají u nehody ještě před policií, záchrankou a často i dřív, než účastníci nehod stačí kamkoliv zavolat.
Auta lovců nehod se neustále pohybují po frekventovaných tepnách, postávají u benzinek, nájezdů na dálnice a nabízejí bourajícím řidičům opravu, odtah, vyřízení všech náležitostí a často zapůjčení náhradního vozu. Tvrdí, že všechno uhradí pojišťovny. Často předražené servisní práce a půjčovné za náhradní vozy ale odmítají pojišťovny platit, supové je pak vymáhají po řidičích. Mnohdy jde o desítky tisíc.
Nová linka pomoci řidičům platí bez ohledu na to, u jaké pojišťovny je klient pojištěn, takže nahradí kontakt na jednotlivé asistenční služby, funguje ale jen v Česku. Číslo na novou jednotnou telefonní linku má být vytištěno i na nově vydávaných zelených kartách, které jsou dokladem o sjednaném povinném ručení.