Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Alfa Romeo 169 dostane srdce Maserati

aktualizováno 
Největší alfa by měla přijet za dva roky, její špičková verze dostane motor z krásky 8C Competizione. Už nyní se ale objevují první špionážní obrázky stošedesátdevítky.

Alfa Romeo 169 | foto: Alfa Romeo

Alfa Romeo 166 je na trhu už dlouhých devět let (premiéra 1998), v roce 2003 prošla faceliftem, ve kterém vyměnila malá přimhouřená očka předních světel za větší lampy. Trojúhelník masky chladiče se zostřil a velká alfa se přiblížila vzhledově menším sestrám.

Její nástupkyně ponese označení 169, to už je jisté. Představí se pravděpodobně v roce 2009. Už teď ale probíhají první utajené testy.

Základ nové velké alfy by měl vycházet z urozeného příbuzného s trojzubcem ve znaku - Maserati Quattroporte. Mluví se o tom, že by auto mělo vyznávat konstrukční schema transaxle, tedy: motor vpředu, převodovka a poháněná kola vzadu.

Pod kapotou budou tlouct šestiválcová cuore sportivo, v žilách benzin i naftu. Vrcholná verze dostane osmiválec z Alfy 8C Competizione (původem taky od Neptuna - pro neznalé: od Maserati). Motory by měly preferovat spolupráci s automatickými převodovkami.

Alfa loni 8. a 9. listopadu při prezentaci pro své akcionáře prozradila, že 169 bude přesahovat 4,9 metru délky. Počítá se s cenou mezi 40 a 55 tisíci eury.

Alfa tehdy ukázala světu černobílou skicu. Italský Autoblog přinesl tři špionážní fotografie, na kterých je zachycen velký sedan se znakem Alfy Romeo, připravený na testování ve Španělsku. ZDE...

Autor:




Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.