Americký mafián v Evropě

  • 58
Cestou z new yorského autosalonu na ten právě probíhající frankfurtský narostl konceptu nového Chrysleru 300 docela pěkný "zadek". Díky němu je obrovský Američan ještě větší a ještě majestátnější. Na rozdíl od typické americké produkce ale designu nechybí švih a nezbytná špětka atleta (i když spíše těžkého).

Chrysler 300C Touring Concept je vozem, který má na první pohled ohromit a zaujmout. O takovém autě prostě musíte vědět, když kolem vás projede.

Mastodont přitahuje pohled mohutným "čumákem", kterému vévodí obrovská mřížka chladiče. Velká chromovaná kola se téměř nevejdou do podběhů s velmi výraznými lemy blatníků. Vše je prostě po americku - velké a masivní.

Oproti novoročnímu sedanu doznala mechanika třístovky několik vylepšení. Nejdůležitější inovace se udála na podvozku - "kombík pro mafiána" dostal pohon 4x4. Díky tomu je mnohem účelněji naloženo s bizoní silou legendárního motoru HEMI. Osmiválec V8 o objemu 5,7 litru nahání strach už pouze při pohledu v klidu. Jak vidno motor narozený v padesátých letech minulého století má i dnes v automobilovém světě co říci. 

Interiér se nese přesně v duchu americké automobilové produkce. Velkorysá byla nabídka prostoru již u sedanu, wagon (pojmenování kombi je pro vůz těchto dimenzí příliš malé) samozřejmě do důsledku využívá prostor, který tento typ karoserie nabízí.

Evropští příznivci "amerik" už mohou začít střádat eura. Majestátní kombi by totiž koncem příštího roku mělo dorazit na trhy starého kontinentu. Vedení automobilky rozhodlo, že právě verze touring bude nabízena výhradně na evropském trhu, kde mají vozy typu kombi již tradičně velmi silnou pozici. Američtí řidiči se budou muset spokojit pouze s tříprostorovým sedanem. 

Na rozdíl od typické americké produkce designu nechybí švih a nezbytná špětka atleta.

Cestou z new yorského autosalonu na ten právě probíhající frankfurtský narostl konceptu nového Chrysleru 300 docela pěkný "zadek".

Velká chromovaná kola se téměř nevejdou do podběhů s velmi výraznými lemy blatníků.

Přední část vozu je stejná v provedení sedan i wagon.

Američtí řidiči se budou muset spokojit pouze s tříprostorovým sedanem. Majestátní kombi je totiž určenou pouze pro trhy starého kontinentu.