Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Americký sen: Cadillac CTS Coupé Concept

  14:09aktualizováno  14:09
Nasupený hranatý Cadillac CTS se snaží dobýt i srdce českých řidičů. Do Detroitu dorazila jeho verze kupé. Nabídku Cadillaku dokompletuje možná dřív než v původně slibovaném roce 2010.

Cadillac CTS Coupé | foto: Cadillac

V designcentru Cadillaku se v posledních letech daří tvořit auta, která mají hezky americky "neotesaný" vzhled lahodící ovšem i očím Evropanů.

CTS ve dvoudveřové verzi vypadá přesně tak, jaké má agresivní kupé být - dynamické, přikrčené, nekompromisně stylové. Na první pohled je to cadillac, na karoserii najdeme ale také odkazy na starší modely automobilky, které se staly legendami.

Vnitřek auta pro dva dospělé a dvě děti (2+2) má se sériovou čtyřdveřovou verzí společnou pouze přístrojovku. Nechybí sportovní sedadla z produkce Recara vpředu i vzadu. Interiér zkrášlují doplňky z materiálu z uhlíkových vláken, kvalitní kůže a jemné osvětlení; to venkovní směrem vzad obstarávají LED diody.

Multimediální centrum čerpá data z 40GB disku, na vrcholu přístrojovky trůní velký displej.

Dvoudveřová varianta je o deset centimetrů kratší než sedan. Pod kapotou má šestiválec s objemem 3,6 litru, který vyvine maximálně 304 koní výkonu (227 kW).

Pokud se dostane do výroby, budou jeho zadní (na autosalonu 21palcová) kola roztáčet také benzinový osmiválec, nebo 250koňový turbodiesel, který z objemu 2,9 litru vyprodukuje 550 Nm krouticího momentu.

Cadillac CTS Coupé v číslech
Délka x šířka x
výška x rozvor (mm)
 4750 x 1870 x 1390 x 2880
rozchod vpředu
x vzadu (mm)
1570 x 1575
podvozek přední náprava McPherson,
zadní multilink,
pohon zadních kol
kola vpředu 20, vzadu 21 palců

Autor:




Nejčtenější

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.