náhledy
O novou DB11 je zájem, Aston Martin už eviduje více než 1 400 objednávek.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Nový dvanáctiválec s dvojicí turbodmychadel má výkon 608 koní a 700 Nm točivého momentu.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Aston Martin DB11 na ženevském autosalonu
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Velikost vnitřního prostoru mezigeneračně narostla jen nepatrně, výrazně se ale zlepšil celkový dojem a vnímaný pocit kvality.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
DB11 akceleruje z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti přes 320 km/h.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Koncept předchůdce DB10 sklízel za svůj design kritiku, nová DB11 se ale opravdu povedla.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Nový vidlicový dvanáctiválec má být o 20 % úspornější než jeho předchůdce.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Aston Martin DB11 na ženevském autosalonu
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Aston Martin byl jedním z mála automobilových výrobců odolávajících "motorové revoluci" zvané downsizing. S novým modelem DB11 teď trendu podlehl i on.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Základní cena na německém trhu začíná na 204 900 eur(cca 5,5 milionu korun).
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Aston Martin DB11
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Interiér modelu DB11 sází na špičkové materiály jako kůže, ušlechtilé dřevo a hliník
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz