Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Astra dostala sportovní batoh, představuje kombík Sports Tourer

aktualizováno 
V nabídce Opelu Astra nesmí chybět kombíková verze. Její vzhled už známe a to nejdůležitější prozradí jediné číslo: 500. Kombíkáři vědí, že to je objem kufru po spodní hranu zadního okna v litrech.

Rüsselheimská automobilka se pochlubila prvními obrázky svého nového kombíku, který představí na autosalonu v Paříži letos v říjnu, prodeje odstartují v listopadu. Opel předpokládá, že přibližně kombík bude představovat přibližně čtvrtinu prodejů astry.

Prodloužená varianta nejdůležitějšího modelu Opelu odveze 500 litrů. Když sklopíte zadní sedadla - konstruktéři pro to vymysleli speciální "poloautomatický" systém nazvaný FlexFold, který elektromechanicky uvolňuje opěradla - odveze až 1550 litrů. Maximální délka převáženého nákladu může být 1835 milimetrů.

Nový Sports Tourer, jak teď opelisté kombíkům říkají (doteď vozily označení Caravan), bude z motorárny vybírat z osmi motorů. Nejslabší je turbodieselová 1,3 s 95 koňmi, nejsilnější turbobenziňák 1,6 s výkonem 180 koní.

Novinkou je i pro hatchbackovou verzi nový výkonový stupeň benziňáku 1,4 turbo, který má 120 koní. Zařadí se mezi atmosférickou 1,6 115 koní a 140koňovou 1,4 turbo. Stejně jako ostatní přeplňované benziňáky dostane k ruce šestistupňovou manuální převodovku.

Druhou velkou novinkou je pro astru šestistupňový automat, který bude kombinován ve Sports Toureru s benziňákem 1,4 Turbo 140 koní.

Nafťáky v nabídce budou kromě základní třináctistovky další tři: 1.7 CDTI 110 koní a 125 koní a 2.0 CDTI se 160 koňmi. I nejsilnější nafťák může dostat šestistupňový automat.

Nově budou všechny astry dostávat indikátor přeřazení, který má naučit řidiče ekonomičtěji řadit. Pro chystanou verzi ecoFLEX, která dostane motor 1.3 CDTI 95 k, vyvinuli start&stop systém vypínající motor, když není třeba.

Autor:


Témata: Opel, Opel Astra, Paříž


Nejčtenější

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.