Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Audi představuje kombík: A4 Avant

  13:44aktualizováno  13:44
Automobilka Audi se svými kombíky už tradičně chlubí. Nejinak je tomu i u prodloužené verze designově nové A4. Karoserie je dlouhá 4544 mm, rozvor se oproti původní verzi prodloužil o 33 mm na 2650 mm, což sebou nutně přineslo zvětšení prostoru pro cestující na zadních sedadlech jak pro kolena, tak i pro ramena a hlavu. Na kombíku zajímá zákazníky především zavazadlový prostor. I tady je výrazné zvětšení-z 390 litrů na 442 l, po sklopení zadní lavice až 1184 litrů.
Audi A4 Avant

Audi A4 Avant | foto: Audi

Nejinak je tomu i s technikou. Audi nabízí bezstupňovou převodovku multitronic, samozřejmě pohon všech kol quattro a rovněž střídmé a výkonné zážehové a vznětové motory. V nabídce jsou populární přeplňované turbodiesely s přímým vstřikem do všech válců, novinkou je třílitrový šestiválec s výkonem 162 kW a 220 koní, který zrychlí z nuly na 100 km/h za 7,1 sekundy, nejvyšší ryhlosti dosáhne ve 243 km/h s průměrnou spotřebou 9,6 l/100 km.

Další novinkou mezi zážehovými agregáty je dvoulitr s výkonem 96 kW/130 k. Se spotřebou 8 litrů na sto kilometrů jede nejvyšší rychlostí 208 km/h. Komu stačí slabší motor, ten sáhne po motoru 1,6 se spotřebou 7,8 l/100 km, výkonem 75 kW/102 koní a nejvyšší rychlostí 186 km/h.

Nejlevnější verze avantu s motorem 1,9 TDI/74 kW stojí 939 tisíc korun, nejdráž přijde třílitr - 1 511 900 korun.

Přehled nabízených motorů vozů Avant:

motory benzinové

výkon (kW/koní)

zrychlení z 0-100 km/h

spotřeba (l/100 km)

3.0 V6 

162/220 

7,1 

9,6

2.4 V6 

125/170 

9,0 

9,6

2.0 

96/130 

10,2 

8,0

1.6 

75/102 

13,2 

7,8

1.8 T 

110/150 

9,1 

8,2

motory TDI

výkon (kW/koní)

zrychlení z 0-100 km/h

spotřeba (l/100 km)

2.5 V6 

132/180 

8,7 

7,8  

2.5 V6 

114/155 

9,6 

6,9

1.9 

96/130 

10,1 

5,6

1.9 

74/100 

12,5 

5,4


 

 

Autor:


Témata: Audi, Audi A4


Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Další z rubriky

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.