Nejinak je tomu i s technikou. Audi nabízí bezstupňovou převodovku multitronic, samozřejmě pohon všech kol quattro a rovněž střídmé a výkonné zážehové a vznětové motory. V nabídce jsou populární přeplňované turbodiesely s přímým vstřikem do všech válců, novinkou je třílitrový šestiválec s výkonem 162 kW a 220 koní, který zrychlí z nuly na 100 km/h za 7,1 sekundy, nejvyšší ryhlosti dosáhne ve 243 km/h s průměrnou spotřebou 9,6 l/100 km.
Další novinkou mezi zážehovými agregáty je dvoulitr s výkonem 96 kW/130 k. Se spotřebou 8 litrů na sto kilometrů jede nejvyšší rychlostí 208 km/h. Komu stačí slabší motor, ten sáhne po motoru 1,6 se spotřebou 7,8 l/100 km, výkonem 75 kW/102 koní a nejvyšší rychlostí 186 km/h.
Nejlevnější verze avantu s motorem 1,9 TDI/74 kW stojí 939 tisíc korun, nejdráž přijde třílitr - 1 511 900 korun.
Přehled nabízených motorů vozů Avant:
motory benzinové |
výkon (kW/koní) |
zrychlení z 0-100 km/h |
spotřeba (l/100 km) |
3.0 V6 |
162/220 |
7,1 |
9,6 |
2.4 V6 |
125/170 |
9,0 |
9,6 |
2.0 |
96/130 |
10,2 |
8,0 |
1.6 |
75/102 |
13,2 |
7,8 |
1.8 T |
110/150 |
9,1 |
8,2 |
motory TDI |
výkon (kW/koní) |
zrychlení z 0-100 km/h |
spotřeba (l/100 km) |
2.5 V6 |
132/180 |
8,7 |
7,8 |
2.5 V6 |
114/155 |
9,6 |
6,9 |
1.9 |
96/130 |
10,1 |
5,6 |
1.9 |
74/100 |
12,5 |
5,4 |