Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Audi TTS: koní není nikdy dost...

aktualizováno  10:00
Přiostřené TTčko už vyhlížejí milovníci audin téměř od jeho představení před dvěma roky. Kupé a otevřený roadster TTS s 272koňovým přeplňovaným dvoulitrem teď dobývají srdce návštěvníků autosalonu v Detroitu. UVNITŘ: VIDEA

To nejdůležitější se Audi TT událo pod kapotou. Nastěhoval se tam přeplňovaný čtyřválec ze zuřivé S3. Motoráři z něj ale pro TTčko vyrazili o sedm koní víc, má jich tak celkem 272. Krouticí moment činí 350 newtonmetrů.

Z nuly na stovku vystartuje TTS za 5,2 sekund, ručku tachometru zabrzdí na dvěstěpadesátce v rozletu omezovač.

Audi také prozradilo, kolik by závodivá novinka čtyř kruhů měla spotřebovat paliva na ujetí sto kilometrů. Laboratorní měření slibuje 8 litrů "plnotučného" (rozuměj 98oktanového) naturalu. V otevřené verzi roadster prý bude TT-So potřebovat o dvě deci benzinu víc. Když namísto manuálu zvolíte dvouspojkový automat DSG (u Audi mu říkají S tronic), naopak decilitr drahocenného nápoje zážehových motorů ušetříte.

O přidělování točivého momentu kolům 245/50 R18 obou náprav se v základním provedení stará šestistupňová manuální převodovka.

Nechybí magneticky ovládané tlumiče Audi Magnetic Ride. Hromada hliníku spotřebovaná při stavbě přispívá k přijatelné hmotnosti sportovního TTčka: kupé váží 1 395, roadster díky výztuhám 1 455 kilo.
 
Od obyčejné verze poznáte Sko podle předních světel složených z LED diod, hliníkem krytých zrcátek a jiných nárazníků. Až vás předjede, poznáte ho podle čtyř koncovek výfuku. Nová verze také dostala jiná, sportovnější sedadla.

Do letního provozu na německých dálnicích vystartuje Audi TT-S za ceny 44 900 (kupé) a 47 750 (roadster) eur.

Autor:


Témata: Euro, Audi, Detroit, Srdce


Nejčtenější

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Další z rubriky

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.