Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autem roku 2002 v ČR Peugeot 307

  19:15aktualizováno  19:15
Vůz nižší střední třídy Peugeot 307 vyhlásila 32členná odborná porota Autem roku 2002 v ČR. Druhou pozici obsadil Fiat Stilo, následován Renaultem Laguna. Čtvrtou příčku obsadila Honda Civic a pátou BMW řady 7. Oznámili to organizátoři z Klubu motoristických novinářů. V předchozím ročníku zvítězila Škoda Fabia Combi a autem roku 2000 novináři zvolili Opel Zafira.
Peugeot 307 zvítězil i v prestižní evropské anketě Auto roku před Renaultem Laguna a Fiatem Stilo. Vítěz české i evropské ankety se prodává s tří a pětidvéřovou karoserií se třemi benzínovými a dvěma dieselovými motory. Peugeot 307 si od jeho červnové premiéry koupilo v ČR 1167 zájemců.
    Čtenářská soutěž "Nejoblíbenější automobil roku 2002 v ČR", která odstartovala 19. října, svého vítěze ještě nemá. Anketa, jejíž účastníci hlasují na odpovědních kupónech z tisku a na internetu, bude do 12. prosince 2001. Dosud došlo více než
110.000 hlasů, což je o 33.000 více než loni za celou anketu. To naznačuje, že půjde o jeden z nejúspěšnějších ročníků čtenářské soutěže. Vybírá se ze 24 automobilů. Slavnostní vyhlášení výsledků ankety Auto roku 2002 v ČR bude
13. ledna v pražském hotelu Hilton.

Přední část Peugeotu 307 jakoby z oka vypadla populární "dvěstěšestce". V prodeji bude tato novinka ještě na jaře.

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Další z rubriky

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.