Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Auto Bild: Mazda 4 na obzoru

  17:39aktualizováno  17:39
Dle renomovaného německého motoristického časopisu Auto Bild se v nejbližší době můžeme dočkat nového MPVčka v podání Mazdy. Do téměř přeplněného segmentu velkoprostorových rodinných vozů se japonská automobilka chystá vyslat další "pěkné číslo" - Mazdu 4.

Z přímých potenciální konkurentů, kteří si svou premiéru odbyli na letošním ženevském autosalonu jmenujme Renault Scénic, kterému ani nárůst proporcí neubral na šarmu  typickému pro mateřský model mégane. Druhou novinkou je pak VW Turan, MPVčko německé  automobilky svým velmi konzervativním designem nevybočuje ze současné produkce  volfsburgské automobilky, proto osloví především starší a konzervativněji založenou  klientelu.

Mazda 4, alespoň dle obrázků Auto Bildu, pokračuje ve stylistickém trendu, který  odstartovala atraktivní "šestka". Jednoduchá silueta, zdůrazňující dynamiku,  charakteristické tvarování přední kapoty přechházející do mřížky chladiče s okrajem 

Dle spekulací by se časem měla objevit Mazda "4" v provedení 4x4.

vyvedeným ve chromu. Elegantní a dynamický "pohled" budoucí Mazdy 4 dokreslují  jednoduše tvarované světlomety. Zadní partie, lehce připomínající mnohem menší Ford  Fusion, má kolmé zadní dveře - znak účelně využitého každého centimetru karoserie. Ve  sloupcích umístěné světlomety sice dokonale navazují na křivky a prolisy při pohledu  zboku. Jejich zakomponováni do zadní části je však už o poznání horší.

Auto Bild přínáší i představu o tom, jak by měla vypadat nabídka motorů v nové Mazdě.  Benzínové motory by měly začínat na objemu 2 litry, motor s šestnáctiventilovou  technikou by měl dosahovat výkonu 104kW a 181Nm. Vrcholným modelem by měla být  "čtyřka" se 122 kilowattovým motorem 2,3 litru (max. točivý moment 207Nm).  Samozřejmostí je také dieselový motor, Auto Bild hovoří prozatím  o  agregátu s  objemem 1,9 litru.

Autoři:




Nejčtenější

Závod elektromobilů Wave 2017
Závod od zásuvky k zásuvce. Nadšenci s elektroauty objeli Švýcarsko

Více než stovka elektromobilů překonala kopcovité Švýcarsko. Auta do zásuvky se vydala na 1 600 kilometrů dlouhou cestu okolo této alpské země.  celý článek

Neriskujte a kupte si ojetý vůz se zárukou
Neriskujte a kupte si ojetý vůz se zárukou

I ojetý vůz lze pořídit se srovnatelnými zárukami jako nový. Kde a jak? U autorizovaného prodejce v rámci značkového programu. Tak snížíte riziko problémů s...  celý článek

Ducati Scrambler
Volkswagen opravdu chce prodat Ducati, zájem má Harley-Davidson

Americký výrobce motocyklů Harley-Davidson připravuje nabídku na převzetí legendárního italského výrobce motorek Ducati, který je součástí německého...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Přežije Tesla rok 2017? Letošní léto pro ni má být přelomové

Technologická společnost a automobilka Tesla by do konce roku měla přijít se svým prvním „lidovým vozem“ a rozběhnout výrobu v největší továrně na baterie.   celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Další z rubriky

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.