Může se hoditNové i ojeté automobily Renault Mégane |
Třídveřový mégane, který prošel redakčním testem, byl v optimistické světle- modré metalíze oživující stále jednotvárněji stříbrný tuzemský vozový park. Spolu s příplatkovými spojlery a litými koly v kombinaci s nezvyklým designem oslovuje zejména řidiče, které už nudí stále se opakující obliny a prolisy konvenčních a konzervativních značek.
Řidič méganu II ocení nadprůměrné jízdní vlastnosti a komfort interiéru. Prostoru pro cestující na zadních sedadlech se však nedostává, o nepraktičnosti přístupu do zavazadlového prostoru nemluvě. Pro motoristy, kteří nechtějí svým vozem zapadnout do šedi denního provozu, je malý Renault ideální vůz za rozumnou cenu.
|
|||
Nevelké přední světlomety navazují na dvoudílnou mřížku chladiče a zasahují do boků vozu, rozměrné logo značky trůní uprostřed a zakončuje prolis relativně ploché kapoty. Po zhlédnutí ostře řezaných a v porovnání s celkovým vyzněním vozu konvenčních rysů předku, čeká na toho, kdo se méganem seznamuje, lehký šok. Od prostředního sloupku karoserie už druhá generace méganu nepřipomíná nic, co lze na současných silnicích potkat. Svislé zadní sklo rázně ukončuje křivku relativně vysoké střechy, na něj navazuje „vystouplý zadek", to vše plně koresponduje s křivkami víka kufru a širokými boky. Při pohledu zezadu dává mégane vzpomenout na dnes už legendární Renault 5 první generace. Prvek dokonale odlišující třídveřovou variantu od pětidveřové je třetí (C) sloupek, který u provedení s třemi dveřmi obnáší minimálně čtvrt metru čtverečního plechu. Velké neprosklené ploše v "skleněné" části karoserie pravděpodobně každý nepřijde na chuť. |