Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Nová nákupní taška od VW pobere 16 lidí

aktualizováno 
Je to nejmenší vozítko v nabídce Volkswagenu a přece pojme čtyřnásobek lidí, než kolik má sedadel. Tedy, ne všech lidí. S pořádnými ogary by problém určitě měl, ale pro šestnáct vybraných zaměstnanců - převážně žen - značky to bylo akorát.

Celkem šestnáct lidí se vešlo Volkswagenu Up! a vytvořilo jeho nový rekord. | foto: inautonews.com

Volkswagenu Up! se představil v září na autosalonu ve Frankfurtu, do Česka dorazí až příští rok. Pokrevní bratr maličké Škody Citigo patří k vůbec nejmenším čtyřsedadlovým vozům v nabídce, přesto se zaměstnanci německé automobilky rozhodli pro zajímavý pokus.

Kapesní volkswagen v akci

Dostat šestnáct lidí do malého osobáčku, který nezabírá ani čtyři metry čtvereční. Výsledek? Sedm lidí na zadních sedadlech, na předních čtyři, dva v kufru, dva pod přístrojovou deskou v prostoru pro nohy a jeden na palubce.

Celkem šestnáct lidí se vešlo Volkswagenu Up! a vytvořilo jeho nový rekord.

Samozřejmě podle uznávaných pravidel se musela zavřít všechna okna i dveře a z interiéru nebyl odstraněn ani jediný kousek. Uvnitř vozu ve standardní výbavě nebyl ani jediný člověk pod hranicí 16 let. To ale není všechno. Všichni se totiž musí do vozu naskládat během deseti minut a na konci pokusu musí někdo nastartovat motor.

Celkem šestnáct lidí se vešlo Volkswagenu Up! a vytvořilo jeho nový rekord.

Pro Volkswagen to není první podobný pokus. Loni vyplnilo klasického brouka 20 lidí, v roce 2001 se do nového modelu brouka podařilo narvat 27 studentů.

Hledejte fotky

Zapojte se i vy a posílejte své tipy na fotky s automobilovou tématikou. Pište na adresu auto@idnes.cz, jako předmět uveďte heslo "fotka týdne".

Autor:




Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.