Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Auto značky Apple na obzoru. Už má webové domény

aktualizováno 
Apple.car, apple.cars a apple.auto, tyto tři domény si nově zaregistrovala firma z Cupertina. O autě značky Apple se mluví stále hlasitěji, informací je ale stále velmi málo.

Interiér auta od Apple v představách designéra Matiase Papaliniho | foto: Matias Papalini

Tři nově registrované domény by mohly mít souvislost s technologií Apple CarPlay, umožňující propojení telefonu s autem. Pravděpodobnější je ale souvislost s přísně utajovaným projektem Titan.

O voze od Applu, který by mohlo znamenat podobný převrat ve světě aut jako iPhone, se mluví stále hlasitěji (informace čtěte zde).

Prozatím jsou domény neaktivní.

Apple Car, které vzniká v rámci projektu Titan, je stále diskutovanější, firma z Cupertina se ale k němu stále oficiálně nevyjádřila. Už se nicméně spekuluje o prvních autech v obchodech v roce 2019.

Může se hodit

Hledáte nový nebo ojetý vůz? Nemusíte běhat po autobazarech a autosalonech. Vybírejte v pohodlí domova z bohaté nabídky osobních aut nebo nákladních aut k prodeji na Automodul.cz.

Pro projekt už Apple přetáhl v uplynulých měsících chytré hlavy z velkých světových automobilek, Mercedesem a Fordem počínaje a Volkswagenem konče. Lovil také mezi experty na elektromotory, což dokazuje, že hlavní pohon auta z Cupertina bude elektrický.

Do firmy s jablkem ve znaku si už v předstihu rýpl zakladatel Tesly Elon Musk, který prohlásil, že Apple zaměstnal vývojáře, které on vyhodil (více čtěte zde).

Apple nebude první „webovou automobilkou“, na autě pracuje také jeho úhlavní konkurent Google.

Autor:




Nejčtenější

Sivocci si poprvé nakreslil čtyřlístek na kapotu své Alfy Romeo RL před startem...
Smlouvu s ďáblem stvrdil zelený čtyřlístek. Hrdé alfy zdobí dodnes

Už téměř sto let se na kapotách Alfy Romeo objevuje zelený čtyřlístek pro štěstí, takzvané Quadrifoglio Verde. Jeho autorovi přinesl v roce 1923 vítězství ve...  celý článek

Volkswagen GTI Clubsport
Všechno nejlepší! Golf GTI slaví čtyřicátiny. Clubsport je vrchol

Volkswagen Golf GTI není nejrychlejší z hot-hatchů. Není ani nejvýkonnější a na papíře nevyniká superlativy. Jenže o to lepší je v praxi. Tak zábavné auto pro...  celý článek

Turbodiesel Renault 1,6 Energy dCi 160
Renault-Nissan vyměnil šéfa vývoje motorů. Čeká velký problém s diesely

Philippe Brunet je nový šéf vývoje motorů aliance Renault-Nissan. Ta zpráva na pohled moc zajímavá není, ale informace ze zákulisí odhalují velmi zajímavé...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.