Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Automobilky sponzorují nejčastěji kulturu a sport

aktualizováno 
Škodovky patří k mistrovství světa v hokeji už devět let.
Škodovky patří k mistrovství světa v hokeji už devět let.

"Smlouvu s mezinárodním hokejovým svazem máme do konce příštího roku, potom ještě můžeme využít opce," říká Jaroslav Černý z tiskového oddělení mladoboleslavské Škody Auto. Kromě dvou vozů v hledišti dává automobilka organizátorům k dispozici ještě dalších 80 škodovek. "Letos jsme do Německa přivezli octavie a fabie jak v pětidveřových verzích, tak i v provedení kombi," uvádí Jaroslav Černý. Auty jezdili nejen hokejoví funkcionáři, ale také trenéři, rozhodčí a hráči. Během devítiletého sponzorování hokejového svátku česká reprezentace čtyřikrát zvítězila a tuzemský trh je pro automobilku stále tím nejdůležitějším. Co více si Škoda mohla přát? V reklamě se totiž považuje za úspěch, když diváci zažívají euforii a přitom vnímají propagovaný produkt.

Prodejce Volkswagenu podporuje skupinu Chinaski.

Pražský dealer německé značky dal formaci Chinaski k dispozici automobil Volkswagen LT. Reklamní smlouva obvykle obě strany zavazuje k tomu, aby o sobě navzájem mluvili s úctou. "Volkswagen patří k nejúspěšnějším značkám na českém automobilovém trhu. Je proto logické, že jsme se rozhodli spolupracovat také se špičkovou skupinou tuzemské populární scény," uvedl na adresu skupiny Pavel Exner, majitel autosalonu. A hudebníci jeho poklonu opětují: "Žádná dobrá kapela si nemůže dovolit být neseriózní vůči pořadatelům. Přijet pozdě na koncert - to patří k nejhorším prohřeškům. Ideální auto pro rockovou kapelu tedy musí být silné, rychlé, pohodlné a především spolehlivé," prohlásil při přebírání sponzorského vozu Pavel Grohman, bubeník Chinaski.

Autor:




Nejčtenější

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Tesla 3
Zadlužený miláček a jeho S3XY auta: Tesla 3 vyjíždí

Módní americká značka rozjíždí prodej lidového elektromobilu. Auto na baterky s dojezdem 500 kilometrů vyjde na milion. I tak si na Teslu 3 ten, kdo ji objedná...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.