Automobilky sponzorují nejčastěji kulturu a sport

Škodovky patří k mistrovství světa v hokeji už devět let.
Škodovky patří k mistrovství světa v hokeji už devět let.

"Smlouvu s mezinárodním hokejovým svazem máme do konce příštího roku, potom ještě můžeme využít opce," říká Jaroslav Černý z tiskového oddělení mladoboleslavské Škody Auto. Kromě dvou vozů v hledišti dává automobilka organizátorům k dispozici ještě dalších 80 škodovek. "Letos jsme do Německa přivezli octavie a fabie jak v pětidveřových verzích, tak i v provedení kombi," uvádí Jaroslav Černý. Auty jezdili nejen hokejoví funkcionáři, ale také trenéři, rozhodčí a hráči. Během devítiletého sponzorování hokejového svátku česká reprezentace čtyřikrát zvítězila a tuzemský trh je pro automobilku stále tím nejdůležitějším. Co více si Škoda mohla přát? V reklamě se totiž považuje za úspěch, když diváci zažívají euforii a přitom vnímají propagovaný produkt.

Prodejce Volkswagenu podporuje skupinu Chinaski.

Pražský dealer německé značky dal formaci Chinaski k dispozici automobil Volkswagen LT. Reklamní smlouva obvykle obě strany zavazuje k tomu, aby o sobě navzájem mluvili s úctou. "Volkswagen patří k nejúspěšnějším značkám na českém automobilovém trhu. Je proto logické, že jsme se rozhodli spolupracovat také se špičkovou skupinou tuzemské populární scény," uvedl na adresu skupiny Pavel Exner, majitel autosalonu. A hudebníci jeho poklonu opětují: "Žádná dobrá kapela si nemůže dovolit být neseriózní vůči pořadatelům. Přijet pozdě na koncert - to patří k nejhorším prohřeškům. Ideální auto pro rockovou kapelu tedy musí být silné, rychlé, pohodlné a především spolehlivé," prohlásil při přebírání sponzorského vozu Pavel Grohman, bubeník Chinaski.