Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

AUTOVIDEA ROKU: autopilot naboural, Clarkson zase natáčí a škodiaq

aktualizováno 
V Moskvě vyměnili asfalt na dopravní tepně za jediný den. Volswagenu přidělal starosti komik utahující si z aféry dieselgate. Legenda rallye si vystřelila z automechaniků a řidič tesly se přesvědčil, že autopilot není všemocný. Jednou z nejdůležitějších autoudálostí roku 2016 v Česku je nová škoda, už jsme v ní jeli.

Norskému závodníkovi se podařilo převézt mechaniky, stačila maska nervózního staříka. Závodnická legenda Petter Solberg si přivolal pomoc, protože se mu nezdálo chování nového Mercedesu C 63 AMG. Mechaniky dokonce donutil sundat si před vstupem do auta boty. Pak už jen kvílely pneumatiky a stařík předváděl drifty a další skopičiny.

Jediný den stačil ruským silničářům na výměnu asfaltu jedné z hlavních tepen v centru Moskvy. Tverská ulice je jednou z nejfrekventovanějších v Moskvě, spojuje Kreml s Triumfálním náměstím. Dělníci tu položili více než 32 tisíc metrů čtverečních asfaltového koberce.

Britskému komikovi Lee Nelsonovi se podařilo přerušit prezentaci Volkswagenu na ženevském autosalonu. Během projevu člena představenstva se vloudil na pódium a chtěl do auta namontovat novou podvodnou krabičku. Utahoval si tak z emisní aféry dieselgate.

Jeremy Clarkson se svými parťáky natáčí nový pořad pro Amazon (recenzi prvního dílu čtěte zde). Známá trojice vykutálených moderátorů se při natáčení projížděla bizarně upraveným kabrioletem SL řady R107. Uvidíte jeden z nejslavnějších mercedesů všech dob na terénním podvozku s tuhými nápravami a obřími pneumatikami.

Elektronika není všemocná. Zkušeně by o tom mohl vyprávět řidič Tesly S, který v hustém provozu na švýcarské dálnici naboural do dodávky, ovládání auta totiž částečně předal adaptivnímu tempomatu a systému udržování v jízdním pruhu.

První jízda Škodou Kodiaq, které podle informací iDNES.cz škodováci říkají „škodiaq“, příjemně překvapila. Mohutné sedmimístné SUV je dobře ovladatelné a ochotně zatáčí. Na svou velikost se příliš nehoupe a podvozek se parádně vypořádá s dírami i výmoly. Při prvních jízdách se nám zalíbila benzinová verze:

Autor:




Nejčtenější

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

Ještě kožený volant. Po nasazení airbagu zbývá zacvaknout středový kryt
Ukliďte si v autě, volant je špinavější než záchodové prkénko

Obecně se ví, že interiér vozu není zrovna nejčistší místo, ve kterém se pohybujeme. Nová studie specialistů čištění aut to potvrzuje. Automobil je zamořený...  celý článek

Pagani Huayra
OBRAZEM: Bůh větru je v Česku, stojí 48 milionů

Toto automobilové veledílo je ve střední a východní Evropě jediné. Jmenuje se Pagani Huayra a bude hlavní hvězdou letošního ročníku motoristické slavnost...  celý článek

Fiamma Breschi
Čtení pro ženy: Enzo Ferrari dobýval svou životní lásku 30 let. Marně

Získal snad všechno, co si umanul, jen ženu svého srdce nikdy nedobyl. Dáma jménem Fiamma Breschi byla jednou z osobností v pozadí Scuderie Ferrari Formule 1....  celý článek

Ilustrační snímek
Domácí rádce: Jak se rychle a zadarmo zbavit pneumatik

Kdo hodí ojetou pneumatiku do přírody, je barbar. Když už máte na to jezdit autem, máte jistě pár korun na likvidaci ojetých gum. Navíc nově existuje svozový...  celý článek

Subaru Outback 2.0D WG TREND
Subaru Outback 2.0D WG TREND

r.v. 2009, naj. 170 000 km, diesel
199 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.