Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

OBRAZEM: Pařížský autosalon den před otevřením. Zkuste najít překvapení

  17:08aktualizováno  17:08
Paříž (Od zpravodaje iDNES.cz) - Brány pařížského autosalonu se otevřou ve čtvrtek v půl sedmé ráno. Dva dny, které jsou určené pro novináře, odbornou veřejnost a milionáře, bude premiéra stíhat premiéru. Novinky, koncepty, elektromobily, sporťáky a další auta, která zaplavila výstaviště, už se těší na své okamžiky slávy. Podívejte se na šrumec na výstavišti den před otevřením.

Autosalon otevírá až ve čtvrtek, podívejte se už teď, co se na výstavišti chystá. Prozatím jej křižují jeřáby, vysokozdvižné vozíky a dělníci v montérkách. Tanečnice nacvičují vystoupení na zítřejší premiéru nového auta, vedle si zas šéf automobilky cvičí projev.

Některé stánky jsou jako tradičně zakryté. Nejvíc jako vždy tajnůstkaří koncern Volkswagen a s ním i Škodovka. Přitom má na stánku skoro jen rapidy, které už se vyrábí a jezdí po silnicích. Nový důležitý model se tu zítra dozví svou cenovku.

Dostat se na výstaviště den před otevřením je jednodušší než kdykoliv předtím. Internet nic neutají, a tak je většina novinek známých dlouho dopředu. Stejně jako Škoda tak automobilky stále častěji představí auto v průběhu roku, na autosalon si pak už úplné překvapení chystají málokdy. Má to svou logiku. V záplavě dalších aut a spousty informací má taková novinka málo času a prostoru zazářit naplno.

Někteří výrobci také podzimní autosalon tradičně vypouštějí. Úplně chybí třeba italští karosáři. Před dvěma roky s velkou pompou zabral většinu jednoho pavilonu Lotus. Britská automobilka si kvůli megalomanským plánům bývalého šéfa dostala na pokraj krachu. Letos jeho místo zabral jiný britský výrobce, který nabírá sílu: McLaren.

Prohlédněte si exkluzivní fotogalerii prvních fotek naživo z výstaviště. Od zítřka sledujte autosalonové zpravodajství na Auto.iDNES.cz

Zobrazit celou fotogalerii

Prohlédněte si pohodlně všechny fotografie





Nejčtenější

Turbodiesel Renault 1,6 Energy dCi 160
Dieselgate: Německo i ČR brzdí reformu kolem emisí aut

Německo, ale i další země včetně České republiky, brzdí sérii evropských reforem, které mají zabránit opakování skandálu s emisemi naftových aut. Napsal to...  celý článek

VIDEO: Kalina je lada pro 21. století. K vidění je v Bratislavě
VIDEO: Vesta je lada pro 21. století. K vidění je v Bratislavě

Lada, to už nejsou automobilové fosilie starší než dnešní Rusko. Postarší modely sice najdeme v nabídce AvtoVAZU stále, ale nový management uvádí značku do 21....  celý článek

Neposuzujte ojetiny jen podle stavu tachometru.
Neposuzujte ojetiny jen podle stavu tachometru.

Stočené kilometry se staly díky časté medializaci největším strašákem motoristů při koupi ojetiny. Téměř to vypadá, že jiné problémy a rizika při koupi ojetiny...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínská auta budoucnosti už nejsou k smíchu, učí se od Evropy

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Ještě před pár lety byly čínské autosalony přehlídkou bizarností. Dnes je Šanghaj jednou z nejdůležitějších autopřehlídek vůbec. Domácí výrobci získávají na...  celý článek

Setinová rallye 7 Castles Trial 2017
OBRAZEM: Autoveteráni šplhali na hrady a zámky, závodili o setiny

Pohodové setkání v ospalém sobotním ránu, po kterém následuje uvolněná projížďka malebnou krajinou, je to jen na pohled. V setinové rallye se skutečně bojuje o...  celý článek

Další z rubriky

VIDEO: Kalina je lada pro 21. století. K vidění je v Bratislavě
VIDEO: Vesta je lada pro 21. století. K vidění je v Bratislavě

Lada, to už nejsou automobilové fosilie starší než dnešní Rusko. Postarší modely sice najdeme v nabídce AvtoVAZU stále, ale nový management uvádí značku do 21....  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínská auta budoucnosti už nejsou k smíchu, učí se od Evropy

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Ještě před pár lety byly čínské autosalony přehlídkou bizarností. Dnes je Šanghaj jednou z nejdůležitějších autopřehlídek vůbec. Domácí výrobci získávají na...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
ANALÝZA: Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Přitočí se ke mně nenápadný chlapík a chce si povídat: „Jsem Leo Cai, odkud jsi? Já jsem partner Volkswagenu tady v Číně,“ podává mi ruku a pak vizitku. „Máme...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.