Vzrůstající význam čínského trhu si uvědomují výrobci z celého světa a ani francouzské automobilky nezůstávají pozadu. Citroën s Peugeotem zde prezentují nové lokální modely.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
308 Sedan. Peugeot zatím odhalil jen jeho vnější podobu.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Peugeot 308 Sedan
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Peugeot čínským zákazníkům servíruje hlavně modely nižší střední třídy, která je největším segmentem čínského trhu.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Peugeot 408 je vlastně čtyřdveřovou verzí evropské 308.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Má stejný podvozek jako kombi 308 SW
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Renault Koleos
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Předchozí Koleos příliš úspěšný nebyl, Francouzi proto chtějí prolomit prokletí důrazem na co největší podobu s dalšími modely značky.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Zvenku i zevnitř sází Koleos na maximální podobnost s modelem Talisman.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Nová generace Koleosu stojí na modulární platformě CMF, kterou využívají například Espace a Talisman nebo japonské SUV Nissan X-Trail.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Koleos na pekingském autosalonu kombinuje 2,5litrový benzinový čtyřválec a převodovku CVT.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Zatímco se v Evropě ještě letos předvede nová generace crossoveru 3008, Číňané dostanou facelift původního modelu.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Peugeot důkladně přepracoval design přídě, přidal sadu čtyř parkovacích kamer a protikolizní systém.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Peugeot 3008 na pekingském autosalonu
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Nabídka motorů je poplatná vkusu čínských zákazníků: zahrnuje atmosférický dvoulitr se 108 kW a přeplňovanou šestnáctistovku se 123 kW. Oba benzinové čtyřválce jsou spojeny s automatem.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
DS 4S a je čtvrtým modelem značky DS na čínském trhu.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Novinka od DS je konvenčním pětidveřovým hatchbackem na platformě Citroënu C4.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
DS 4S na autosalonu v Pekingu
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Motory pro DS 4S jsou výhradně benzinové s turbem – tříválec 1,2 THP (100 kW) a čtyřválce 1,6 THP, resp. 1,8 THP (123 a 150 kW).
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
DS 4S na pekingském autosalonu
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
DS 4S
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Pětimetrový sedan Citroen C6 je určen výhradně pro čínské zákazníky.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Ve srovnání s extravagantním jmenovcem, který se v Evropě vyráběl mezi lety 2006 a 2012, je výrazně technicky jednodušší.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Obejde se totiž bez hydropneumatického odpružení i šestiválcových motorů a má ryze konvenční tvary.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
V zásadě je to modifikovaná verze místního modelu Dongfeng Fengshen A9.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Dongfeng vychází z Peugeotu 508 a pohání jej stejně jako novou C6 benzinový motor 1,8 THP o výkonu 150 kW.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz