náhledy
Dveře otvírané vzhůru byly v roce 1983 zase populární: Giugiarův koncept Renault Gabbiano. Gabbiano je italsky racek. Vzhůru otvíraným dveřím se u aut říká racčí křídla.
Autor: ItalDesign
Dvěstěpětka byla obrovský hit. Peugeot byl pro tentokrát zachráněn.
Autor: Peugeot
V Giugiarově Lancii Orca strávilo představenstvo Volkswagenu deset minut. Dnes patří Giugiaro i s celým ItalDesignem Volkswagenu.
Autor: ItalDesign
Lancia Orca: hodně barev a na každou funkci tlačítko. Osmdesátá léta měla jiné priority.
Autor: ItalDesign
Racionální, praktická a k tomu hezká karoserie. Uno se Fiatu povedlo.
Autor: Fiat
Austin Maestro už jako nový vypadal, jako kdyby prodělal nehodu. Alespoň podle dobové kritiky
Autor: Austin Rover
Zadní část Audi 100 Avant vesměs čelila kritice, na lifestylové kombíky bylo ještě brzy.
Autor: Audi
Alfa Romeo je pro designéry tradičně velkou výzvou, koncept Zeta 6 přivezl do Ženevy Zagato.
Autor: Zagato
Bertone přivezl do Ženevy v roce 1983 hranatou studii Alfy Romeo s názvem Delfino.
Autor: Bertone
Alfa Romeo Delfino: hranaté tvary přístrojové desky Bertoneho delfina nejsou až tak vzdálené těm, které později použil ve Škodě Favorit.
Autor: Bertone