Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autosalon Ženeva: 100 novinek a krásný citroën

aktualizováno 
Hlavní bránu otevře ženevský autosalon 4. března, ještě dva dny předtím obsadí výstaviště Palexpo novináři a odborná veřejnost. Přihlášeno je na 250 vystavovatelů ze třiceti zemí světa, kteří budou prezentovat asi 700 značek. Poskládat se musí do sedmi hal. Chybět nebude ani zelený pavilón plný ekologických aut.

Citroën DS High Rider | foto: Citroën

Zpravodajství ze ženevského autosalonu

Na osmdesátý ročník autosalonu k ženevskému jezeru dorazí přes sto novinek. Velká část z nich bude chtít zaujmout svým ekologickým pohonem. Prozatím je přihlášeno 16 elektromobilů a aut, které tankují jiné palivo než je benzin nebo nafta,

Značky Bentley, Citroën, Fiat, Lancia, Peugeot a Renault jsou na ženevském výstavišti obzvláště váženými hosty; ještě nikdy během osmdesáti ročníků na švýcarském autosalonu nechyběly.

Stylová hvězda

Jednu z hvězd letošní Ženevy přiveze právě jedna z této šestice. Citroën odhalí koncept DS High Rider, který předznamenává podobu nového Citroënu C4 a jeho luxusnějšího a stylovějšího bratra DS4. Označení DS značí, že patří do nově založené modelové řady Citroënu, která bude sázet na vytříbený design.

Třídveřový čtyřmístný koncept je 426 centimetrů dlouhý, 182 centimetrů široký a 148 cm vysoký. Stojí na devatenáctipalcových ráfcích, které roztáčí hybridní soustrojí. Turbodiesel spolupracuje s elektromotorem usazeným na zadní nápravě. Sériový DS4 přijede na premiéru na podzimní autosalon do Paříže.

Autosalon ženeva

Otevřeno: 4. až 14. března 2010

Otvírací doba: pondělí- pátek 10-20; sobota a neděle 7-19

Vstupné: dospělí 14 CHF, děti (6 až 16 let) 8 CHF, skupinové vstupné 9 CHF/osoba

Do navigace zadejte: Palexpo, 1218 Grand-Saconnex, Geneve

OFICIÁLNÍ STRÁNKY AUTOSALONU ŽENEVA zde

Autor:




Nejčtenější

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Další z rubriky

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.