Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Aveo na steroidech připraveno ke startu

aktualizováno 
Dynamický ostrý hatchback má cílit na mladé americké automobilové nadšence, slibuje si Chevrolet.

Chevrolet Aveo RS | foto: Chevrolet

Američané mají raději auta, která mají aspoň šest - raději osm - válců a aspoň čtyři a půl metru délky. Krize je učí vzít na milost i menší auta, kterým pod kapotou cvrlikají na americké poměry neduživé motůrky.

A právě Chevrolet Aveo RS má Ameriku naučit vnímat malá auta jako plnohodnotné členy dopravního šrumce.

Korejské "eR-eSo" je delší, širší a prostornější, než stávající Aveo. Kromě dravého vzhledu nabídne také možnost auto upravit podle svého gusta už v obchodě - říká se tomu personalizace,

"Studie Aveo RS jasně ukazuje, že jsme připraveni učinit velký krok vpřed v segmentu malých automobilů," říká Wayne Brannon, šéf evropského Chevroletu. "Až přijde v roce 2011 nové Aveo na evropský trh, bude kompletně sjednocené s modely Cruze a Spark."

Chevrolet Aveo RS

Autosalonový rakeťák si na autosalon v Detroitu, kde se představil, oblékl modrou barvu Electric Boracay Blue. Designéři okořenili vzhled broušeným a leštěným hliníkem. Na první pohled aveo vypadá jako třídveřový hatchback, dveří má ale o pár víc. Kliky zadních dveří totiž designéři schovali do začerněných sloupků.

Aby aveo vůbec na autosalon pustili, muselo obout pořádná kola. Mají devatenáct palců průměru a prokukují jimi modré brzdové třmeny. Při navrhování světel vepředu i vzadu se prý designéři inspirovali světem motorek.

Pod kapotu namontovali konstruktéři k poháněným kolům přeplňovanou benzinovou jedna-čtyřku s výkonem 138 k (103 kW), spřaženou s šestistupňovým manuálem.

Chevrolet Aveo RS
Autor:




Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Další z rubriky

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.