Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Barum Bravuris - nová pneumatika pro náročné nabízí chytrou volbu

  13:37aktualizováno  13:37
V letošním roce přichází na trh společnost Barum Continental Otrokovice s významnou novinkou - letní pneumatikou nové generace BARUM, nesoucí obchodní označení BRAVURIS. Pneumatiky BARUM BRAVURIS charakterizuje excelentní poměr ceny k celkové kvalitě, životnosti, mimořádným jízdním vlastnostem, výkonům a komfortu.

Novinka je určena především pro dynamicky se rozvíjející skupinu rychlých automobilů, pro které jsou zapotřebí pneumatiky rychlostních kategorií H, V a ZR (tj. pro rychlosti do 210, 240 a více než 240 km/h) a bude dodávána v nejběžnějších rozměrech 14", 15", 16" a 17", s profilovými čísly 65, 60, 55, 50 a 40.

Pneumatiky BARUM BRAVURIS jsou přímým nástupcem od roku 1995 nejprodávanějšího typu letních plášťů značky Barum - Bravura. Ten si svoji mimořádnou oblibu získal zejména díky velmi dobrým jízdním vlastnostem na mokré i suché vozovce, vysoké životnosti i atraktivitě vzhledu dezénu.

Při konstrukci a vývoji nové pneumatiky BARUM BRAVURIS bylo využito nejen nejnovějších poznatků, ale také špičkových technologií s návazným ověřováním při náročných počítačových simulacích i mimořádně důkladných jízdních testech. Jedním z originálních řešení, aplikovaných na typu BRAVURIS je např. koncepce plochého nárazníku BBS (Barum Belt System), který v kombinaci s moderní běhounovou silika směsí a dalšími konstrukčními prvky dezénu, přispěl k prodlužení životnosti pneumatiky BRAVURIS o téměř 30%, ve srovnání s předcházející generací letních plášťů Barum.

Moderní běhounová silika směs u pneumatik BARUM BRAVURIS přispívá k výraznému krácení brzdné dráhy vozidla, a to nejen na suché, ale především na mokré vozovce. Nová konstrukce umožnila snížení hlučnosti a spotřeby vozidla díky snížení valivého odporu, ve srovnání s předcházející generací pneumatik.

BARUM BRAVURIS jsou pneumatiky pro vysoké rychlosti. Proto jsou důležité také jejich vlastnosti z hlediska bezpečnosti jízdy nejen za sucha, ale i na mokré vozovce. Atraktivní, směrové řešení šípovitě uspořádaných a bohatě dimenzovaných příčných drážek je kombinováno s bohatě dimenzovanými obvodovými drážkami.

Originální řešení dezénu pneumatiky BARUM BRAVURIS umožňuje nejen vynikající brzdné a záběrové vlastnosti, ale také velmi účinný odvod vody z míst kontaktu pneumatiky s mokrou vozovkou, resp. při rychlé jízdě na souvislé vodní vrstvě a v loužích. Konstrukce a tvarové uspořádání dezénu tak přispívá k výraznému snížení možnosti vzniku aquaplaningu, a to nejen v podélním směru, tj. při jízdě po dálnici, ale i příčně, např. v zatáčkách, nebo na úzkých klikatých cestách regionálního charakteru.

Je známou skutečností, že pneumatiky jsou dnes brány jako estetický doplněk vozidla a tomu musí odpovídat i jejich vzhled. Vlastní dezén běhounu pneumatik BARUM BRAVURIS je proto konstruován s maximálním důrazem na dosažení vynikajících jízdních vlastností a komfortu, současně není nijak opomenut jeho dynamický vzhled a esteticky přitažlivé uspořádání. Je nesporné, že i v tomto ohledu předčí BARUM BRAVURIS pneumatiky daleko zvučnějších jmen.

Pneumatiky Barum si v průběhu let získaly pověst osvědčených, velmi kvalitních a zákaznicky oblíbených výrobků. Nová generace všestranně atraktivních pneumatik BARUM BRAVURIS na tuto tradici navazuje, a současně představuje další stupeň mimořádně zajímavé nabídky obutí pro rychlá auta. Barum Continental tak opět cíleně zvedá pomyslnou laťku v soutěži o přízeň zákazníků, v duchu svého nového hesla - "Barum znamená chytrou volbu".

Tuto novinku v rozměrech:

175/65 R14   205/40 R17
185/60 R14   205/65 R15
185/65 R14  215/40 R16
185/65 R15  215/40 R17
195/65 R14  235/40 R17
195/65 R15

si můžete již nyní objednat se 7% slevou na internetových stránkách www.barum.cz

 

 

Nové pneumatiky Barum Bravuris s pásem a s drážkou.

Autor:




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.