Bentayga má kromě běžných elektrosoučástek také čtyři radary s dlouhým dosahem, 12 parkovacích senzorů, šest kamer a spousty světelných vychytávek.
K tomu připočítejte elektricky ovládaný systém odpružení, ledničku na šampaňské, hudební aparaturu s osmnácti reproduktory a sedačky, které umí cestující zahřát, ochladit a také namasírovat.
Vývojáři britské automobilky dokonce tvrdí, že samotná práce na vývoji kompletní elektrické soustavy je jedním z nejtěžších úkolů při vývoji nového auta. Jen pro představu, bentayga využívá při provozu celkem 90 kontrolních modulů a procesorů, které spolu komunikují prostřednictvím své vlastní lokální sítě. Jenom kabely váží přes 45 kilogramů.
„Bentayaga využívá celkem sedm různých sítí pracujících v různých rychlostech,“ říká Stuart White, vedoucí týmu vývojářů Bentleye, kteří mají celý elektrický systém na starosti. „Všechny tyto sítě mají své primární využití, ale komunikují také mezi sebou navzájem. Naším cílem je všechny možné informace sdílet. Nemáme senzor, který by měl pouze jednu funkci.“