Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bentley Continental Flying Spur: atlet v žaketu jezdí tři sta

  15:14aktualizováno  15:14
Chování má pravého britského aristokrata a vypracované tělo atleta. Nejrychlejší sériový sedan světa je tu - Bentley Continental Flying Spur. Ocelové srdce, burácející s výraznou pomocí dvou turbodmychadel, dává 552 koní výkonu. Co na tom, že si jej vypůjčilo od "plebsu" z Wolfsburgu... alespoň motoru v Audi A8 a Phaetonu "vychytali mouchy" . Správný britský gentleman také nejdříve nechá svůj nový oblek ošoupat sluhovi.

A kolik že to jeho lordstvo může jezdit? Až 306 kilometrů v hodině.

Na stovku umí dva a půl tuny těžká limuzína vystřelit za pět sekund.

Během třech měsíců už druhá premiéra z rodu bentleyů. V Detroitu se představil, vcelku nečekaně, kabriolet Arnage Drophead Coupé, na čtyřdveřový continental už se těší Ženeva.

Bentley musí jít, jak se na automobilovou "smetánku" sluší a patří, proti všem zvyklostem.

Všechny automobilky světa nejprve představí čtyřdveřovou verzi nového modelu a následně přidávají další karosářské varianty (kupé, kombi, kabrio...).

Bentley Continental GT - nefalšované sportovní kupé kategorie GT se už nějaký ten rok po silnicích prohání a pro změnu vyšlapává cestičku přijíždějícímu čtyřdveřovému usedlejšímu sourozenci.

Víte, co má společného Bentley Continental Flying Spur a Škoda Octavia Combi první generace?

Pokud řeknete, že mateřský koncern Volkswagen, také to nebude špatně.

Tato dvě auta toho mají ale společného více?

Vylosovaný výherce dostane tričko IDNESu.

Vážení čtenáři, soutěž byla ukončena 15. 2. 2005 ve 14:00h. Správná odpověď: Belgického designéra Dirka van Braeckela.

Aerodynamické a jiné hlouposti na karoserii bentleye nenalezneme, aristokrata musíme poznat, i kdyby byl v montérkách.

Z mohutné, svalnaté karoserie vyzařuje nadřazenost, hlavní důraz je kladen na čistotu tvarů.

Každičký centimetr čtvereční interiéru, vyvedeného v kůži a dřevě, je nasáklý luxusem.

Všechno, ale opravdu všechno, je obsaženo v základním (jediném) stupni výbavy. Všechno co si smrtelník umí - i neumí - představit, na palubě Bentleye Continental Flying Spur najde.

Jediná volba, pomineme-li trauma při výběru barevné kombinace, čeká kupce při rozhodování se mezi čtyř a pětisedadlovou konfigurací interiéru.

V případě čtyřsedadlové verze čekají na cestující vzadu dvě křesla polohovatelná ve všech směrech.

Hádat se posádka nebude ani při ovládání klimatizace, je čtyřzónová.

Každému exempláři Bentleye Continental Flying Spur padne za oběť jedenáct zvířat. Přesně tolik kožek je totiž potřeba na pokrytí interiéru ušlechtilým čalouněním.

Šestilitrový dvanáctiválec biturbo s uspořádáním válců do W pohání všechna čtyři kola silou 552 koní (405 kW). Řidič je kočíruje s pomocí šestistupňové automatické převodovky, kterou lze sekvenčně řadit pádly pod volantem. Údaj o velikosti maximálního točivého momentu výrobce tají, jeho maxima se řidič dočká, až ručka otáčkoměru překoná 1600 otáček.

Cena? Pokud vás zajímá, nemáte na něj!

Šestilitrový dvanáctiválec ve tvaru W bitrubo pohání všechna čtyři kola silou 552 koní (405 kW).

Chování pravého britského aristokrata a vypracované tělo atleta.

Nejrychlejší sériový sedan světa je tu - Bentley Continental Flying Spur.

Každičký centimetr čtvereční interiéru, vyvedeného v kůži a dřevě, je nasáklý luxusem.

Jediná volba, pomineme-li trauma při výběru barevné kombinace, čeká kupce při rozhodování se mezi čtyř a pětisedadlovou konfigurací interiéru.

Ocelové srdce, burácející s výraznou pomocí dvou turbodmychadel, dává 552 koní výkonu.

A kolik že to jeho lordstvo může jezdit? Až 306 kilometrů v hodině. Na stovku umí dva a půl tuny těžká limuzína vystřelit za pět sekund.

Bentley musí jít, jak se na automobilovou "smetánku" sluší a patří, proti všem zvyklostem.

Autoři: ,




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.