Série Greenpower se jezdí ve Velké Británii a jde o závody elektromobilů pro studenty, školy, stážisty a další mladé závodníky.
Jejím cílem je propagovat technologii a inženýrské obory ve skupině dětí a mladých lidí ve věku od 9 do 21 let. Závodníci pak musí být ve věku 16–24 let. V neposlední řadě jde také o rozvoj ekologického závodění.
Bentley se se svým osmičlenným týmem mladých nadšenců účastní závodů série Formula 24+ a také takzvané Corporate Challenge, kde mezi sebou soupeří právě společnosti s týmy jejich stážistů. Pro účast v závodech si musel tým sám navrhnout a zkonstruovat závodní monopost. Drobný speciál Continental DC nemá absolutně nic společného s motoristickými monstry, která známe z běžné produkce automobilky Bentley.
Svým vzhledem však vozidlo jasně odkazuje na sportovní vozy Bentley let dvacátých a třicátých. Ovšem aerodynamika je dnes velmi přísná, a tak jezdí Bentley oproti tehdejším vozům pozpátku – plochá část, kde by se dala očekávat mřížka chladiče, je zádí vozu a špičatá část je předek. Čelní plocha je tak pouze 0,2 metru čtverečního a koeficient odporu vzduchu Cx 0,3.
Lehoučký speciál, jehož jedno kolo váží pouhých 900 gramů, je poháněn elektromotorem napájeným dvěma dvanáctivoltovými bateriemi a má bezestupňovou převodovku CVT. Výkon motoru je 0,37 kW (0,5 koně) a maximální rychlost činí úctyhodných 65 kilometrů za hodinu. Zdvih pérování je pouhých 10 mm a nikoho jistě nepřekvapí, že hlavním konstrukčním materiálem jsou uhlíkové kompozity. Celý vůz tak váží jen 116 kilogramů.
První závod absolvoval tým Bentley Racing Green o víkendu 26. a 27. dubna, další na něj čekají v červnu, červenci, září a říjnu. V prvním závodě získal tým ocenění Spirit of Greenpower za týmového ducha a výkon týmu v závodě. Přes počáteční technické potíže se týmu podařilo čtyřhodinový závod v Goodwoodu zdárně dokončit. Bentley se však netají tím, že má daleko vyšší ambice – chce celý seriál závodů vyhrát.