Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nové BMW řady 7 bylo tajně v Česku. Umí asi procházet zdí

Exkluzivně aktualizováno 
Automobilky se rády pochlubí zámožným klientům svými vrcholovými modely na speciálních akcích. Když zákazník vidí auto v předstihu před obyčejnými smrtelníky, posílí to jeho pocit důležitosti a spíš se do něj zakouká. Vlajková loď BMW, nová generace řady 7, se na přisně utajené akci představila v Karlových Varech.

Omšelá budova Císařských lázní na konci karlovarské kolonády smutně čeká na rekonstrukci. Na tradiční filmový festival konaný začátkem letních prázdnin si ji tradičně pronajímá organizátor akce. Letos věnoval prostor před lázněmi automobilce BMW.

Fotogalerie

V útrobách lázní se tak odehrála v prvních dnech filmového festivalu prezentace nové generace BMW řady 7 (více o novince čtěte zde). „Dovnitř pouštěli jen předem vybrané VIP klienty, vždy jen na chvilku a po malých skupinkách,“ popisuje jeden z informátorů redakce.

Záhadou zůstává, jak se dovnitř auto dostalo. Žádný vstup do budovy není tak velký, aby se jím protáhlo dva metry široké auto. Navíc manévrování s vozem s délkou přes pět metrů ve stísněných prostorách budovy je podle redaktora iDNES.cz, který budovu zná, téměř nemožné.

Dva lidé obeznámení s celou operací potvrdili, že v krkolomné instalaci figuroval jeřáb.

Ředitel sdružení Císařské lázně Lukáš Siřínek popisuje akci tak, že auto dostali dovnitř prosklenými otvory světlíku ze 70. let do chodby, propojující hlavní budovu s malým objektem rašelinového pavilonu, který je vzadu.

„Celou akci jsme si nechali schválit národním památkovým ústavem a karlovarskými památkáři,“ zdůrazňuje. Podle redaktora iDNES.cz, který byl na místě, jsou ale světlíky příliš úzké na to, aby se jimi protáhlo auto. 





Nejčtenější

Aston Martin Virage
Autofotka týdne: Úplně první Aston Martin Virage je perla českých garáží

Aston Martin Virage nedosahuje takového věhlasu jako předchozí typ V8, který nahradil v roce 1988. Nízký počet vyrobených kusů z něj ovšem dělá exkluzivní...  celý článek

Lancia Delta HF Integrale
Voltovy lancie v Česku osiřely. Fanatik legend rally tragicky zemřel

Postavou nevelký, soutěžáckým srdcem však velikán mezi nadšenci do světa rally a milovníky italské produkce zvláště. Na pohled nenápadný kouzelný dědeček, ve...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
ANALÝZA: Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Přitočí se ke mně nenápadný chlapík a chce si povídat: „Jsem Leo Cai, odkud jsi? Já jsem partner Volkswagenu tady v Číně,“ podává mi ruku a pak vizitku. „Máme...  celý článek

Toyota Yaris
Pokrok v mezích potřeby. Nová Toyota Yaris kašle na downsizing

Yaris je čtvrté nejprodávanější malé auto v Evropě, to v kusech znamená 200 tisíc aut ročně. Známý a oblíbený model tvoří čtvrtinu prodejů Toyoty v Evropě. Teď...  celý článek

Sraz Volkswagenů Brouk na pražském Vítkově
Praha plná brouků. Legendární auta na srazu sprintovala i plavala Vltavou

Už pošestnácté patřila Praha nejslavnějšímu autu světa. Broučí sraz v modřanském Freestyle parku byl i přes nepřízeň počasí opět náramná podívaná. Tradičním...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.