Nazlátlý lak milovníci M3 znají, slušel už ostrým trojkám přelomu milénia (řada E46), v novém podání laku říkají Aurum Dust, zlatý prach. Změna jména na M4 je vynucena změnou modelové strategie značky. Základní kupé, ze kterého M4 vychází, totiž označením opustilo trojkovou řadu a je z něj "řada 4" (kódové označení F32). Trojka zůstane jen autům s karoserií sedanu a kombíku (F31). Je tedy pravděpodobné, že M3 se znovu dočkáme, ale bude to výhradně sedan.
Zatím jen zvenčí
BMW M4 Coupé prozatím mnichovští představují bez bližších technických podrobností. Chybí taky obrázek vnitřku, oproti obyčejné čtyřce bude samozřejmě říznější, nezbytný bude černě čalouněný strop, ten dostávají Mková BMW tradičně.
Zvenčí přidali designéři a ladiči na agresivitě. Auto postavili na dvacetipalcové ráfky a přidali karbon, který šetří kila na střeše a náraznících. Ty jsou oba zcela nové, přední je pořádně prořezaný, aby přiváděl dost vzduchu k motoru. Výřezy na bocích šlechtí aerodynamiku a přivádějí osvěžující proud vzduchu k brzdám. Aby se do podběhů vešly dvacetipalcové ráfky, museli designéři vedení Adrianem van Hooydonkem přifouknout blatníky.
Pod kapotu má nová M3 s novým jménem dostat přeplňovaný šestiválec s výkonem kolem 335 kW, tedy asi 450 koní a 550 krouticími newtonmetry. To by mělo zaručit zrychlení z nuly na stovku za něco málo přes čtyři sekundy.