Automobil o svém majiteli řekne hodně, mnohokrát i to, co ani sám nechce. Prozradí na svého majitele sociální postavení, jeho záliby, životní styl. To vše ale bylo novému německému automagazínu Men´s Car málo.
Nejnovější rozdělení, vytvořené na základě průzkumu mezi 2253 respondenty ve věku od 20 do 50 let, se protentokrát orientuje výkony. Ovšem ne automobilů, ale naopak jejich majitelů.
Men´s Car se snaží nahlédnout do sexuálního života majitelů jednotlivých značek. Vypočtený koeficient vyjadřuje počet styků majitele vozu té které značky za týden.
Jak vyplývá z tabulky, nejvíce si "užívají" řidiči německých značek BMW, Audi a Smart. Pouze na druhé místo se vklínil "kočkolap" od Mini, zde je ovšem nutno podotknout, že i britský výrobce roztomilých autíček je v majetku našich západních sousedů.
Máte BMW a číslo "nesedí"? Třeba vám poradí zajímavý manuál Jak na to...? |
Až na pátém místě se umístily italské značky, což napovídá, že se žhavými Italy, to až tak "žhavé" nebude. V závěsu za nimi se umístili delikátní francouzští milovníci.
Od chladných seveřanů se 11. místo víceméně očekávalo. Nutno ovšem podotknout, že porazili kupříkladu "opelisty".
Japonci odvádějí průměr, stejně jako Ford s Volkswagenem. Umístění Mercedesu pak odpovídá obrazu značky pro automobilisty, kteří už raději dovádějí jinde, než v posteli.
Největším překvapením je ovšem umístění Porsche. Piloti Porsche absolutně pohořeli s 1,4 "sexy" týdně a předjeli je dokonce i majitelé korejských vozů. Nabízí se dvě vysvětlení. Buď je jízda v "Poršáku" lepší než sex, nebo pánové, kteří si je pořizují, už raději nalézají uspokojení za volantem svého vozu, než v náruči partnerky.
Tabulka je rozdělena na řidiče a řidičky. V případě motoristek jsou výsledky vyrovnanější. Jako nejaktivnější z průzkumu vyšly řidičky francouzských aut, v závěsu jsou pak ženy za volanty Audi a italských značek.
Naopak jako silně asexuální vyšly i v tomto případě Opely. Stejně jako u mužů se dá u žen říci, že sexu téměř škodí, jezdíte-li v autě slyšícím na jméno Porsche.
Vzácná shoda (nebo možná spíše známka toho, že si nevymýšlí) panuje u Italů. Řidičky italských aut vyžadují sex 2 x týdně, stejně jako jejich mužské protějšky. Shodli se též řidičky a řidiči Opelů, ty však mají "o půl sexu" týdně méně.
Značka |
Muži |
Ženy |
BMW |
2,2 |
1,9 |
Mini |
2,1 |
1,8 |
Audi |
2,1 |
2,0 |
Smart |
2,0 |
1,7 |
Italské vozy |
2,0 |
2,0 |
Francouzské vozy |
1,9 |
2,1 |
VW |
1,9 |
1,8 |
Japonské vozy |
1,8 |
1,9 |
Ford |
1,7 |
1,8 |
Mercedes |
1,6 |
1,4 |
Švédské vozy |
1,6 |
1,8 |
Opel |
1,5 |
1,5 |
Korejské vozy |
1,5 |
1,7 |
Porsche |
1,4 |
1,2 |
A jak jste na tom vy? Také Vás pobouřilo, že byli "Škodovkáři" z výzkumu vypuštěni? Pište do diskuze pod článkem.