Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Britové našli nejhorší auto. Má podvozek z BMW a brzdy audi

aktualizováno 
Britská pojišťovna odhalila nejméně spolehlivé auto. Jmenuje se Monster Mk1 a sestavili ho na papíře z devíti různých součástí automobilů, které podle statistik nejčastěji trpí závadami. Ani jedna část monstra není od Škody nebo japonských vozů.

"Kdyby Frankenstein postavil auto, vypadalo by nějak takhle," představuje Warranty Direct Monster Mk1. | foto: Warranty Direct

Automobil "vyrobil" Warranty Direct, jeden z poskytovatelů povinného ručení v Anglii na základě 50 tisíc pojistných událostí. Tvůrci monstra vytáhli ze statistik auta a jejich typická bolavá místa.

Nespolehlivost součástí pracně spočítali nejen podle stáří, ale i ujetých kilometrů, průměrné ceny opravy a poruchovosti. Stáří vozů bylo v průměru kolem pěti let.

Monster Mk1 se pokazí každý měsíc, průměrná cena všech oprav za jeden rok je přes sedmdesát tisíc korun.

"Nespolehlivý speciál" pohání 1,8litrový motor z MG TF, který je spojený s převodovkou z Land Roveru Freelanderu. Zapalování dodává Mercedes-Benz Viano, elektrický systém  Renault Megane. Řízení vozu znají řidiči Volva C70, brzdy zase majitelé Audi A8.

Zavěšení kol je dalším německým příspěvkem, tentokrát od BMW a jeho vrcholového modelu M3. Teplotu vozu ovládli Španělé: Seat Alhambra za klimatizaci a toledo za vytápění.

Téměř čtvrtina vozů MG TF má každý rok problém s motorem, 20 procent majitelů zase s převodovkou freelanderu nebo brzdami z Audi A8. Nejhůře dopadly dva vozy: BMW M3 se zavěšením a Renault Megane s elektrickým vybavením. U nich vykazují problém tři vozy z pěti. V některých případech musí auta se svou typickou závadou do servisu každý rok a na účtu za opravu může být až dvousettisícová částka.





Nejčtenější

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Dopravní značka střídavá jízda
Místo dovolené snů hodiny v koloně: jak to ustát?

Čím více aut vyrazí o prázdninách na silnice, tím více uzavírek, omezení, objížděk a kolon se vyrojí na dálnicích a silnicích. Jak přežít hodiny v zácpě, když...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Škoda Yeti Monte Carlo
V Rusku stahují kvůli technickým potížím několik modelů Škoda

Volkswagen svolá na ruském trhu 3463 automobilů, včetně vozů Škoda Octavia, Yeti a Rapid. Koncern o tom informoval tamní úřady. Podle nich jsou důvodem...  celý článek

Situace u Měšína, na 116. kilometru ve směru na Prahu.
Nebezpečí ve zúženích: 86 % řidičů neví, jak široké je jejich auto

Většina šoférů si myslí, že má jejich auto na šířku méně než ve skutečnosti. V průzkumu to zjistil rakouský autoklub ÖAMTC. Každý druhý dotázaný Rakušan se při...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.