náhledy
Bude zajímavé sledovat, jak veřejnost přijme první „malý“ motocykl BMW G310R.
Autor: BMW Motorrad
Při pohledu z boku na BMW G310R vynikne radiální přední brzdič a bílá pružina zadního tlumiče.
Autor: BMW Motorrad
Jednoválec BMW G310R budou řídit slečny, které si zatím netroufnou na silnější objemy.
Autor: BMW Motorrad
Také značka BMW zjistila, že musí rozšířit nabídku i o menší objemy.
Autor: BMW Motorrad
Když BMW nabídne motocykl i pro začátečníky, časem pravděpodobně přejdou na silnější stroj téže značky.
Autor: BMW Motorrad
Přední světlomet navazuje na tvary silnějších naháčů F800R.
Autor: BMW Motorrad
BMW eRR je zatím tajný projekt připravovaný ve spolupráci s technickou univerzitou.
Autor: BMW Motorrad
Kapotáž, rám i odpružení jsou převzaté ze superbiku BMW S1000RR.
Autor: BMW Motorrad
Nádrž modelu eRR skrývá jen prázdný prostor, sem se benzín tankovat nebude.
Autor: BMW Motorrad
Pro BMW eRR zatím nebyly oznámeny žádné technické parametry. Baterie budou pravděpodobně z elektrického maxiskútru BMW, ale jaký bude použitý motor?
Autor: BMW Motorrad
Scrambler, to je robustní stavba s napůl terénními pneumatikami a výfukem vedeným horem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Scrambler
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Scrambler
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Součástí prezentace byla i ulička se slavnými modely z historie BMW.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Teenageři vyžadují hodně agresivní tvary světla a kapotáží.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW G310R jsme vyzkoušeli aspoň „na sucho“ a překvapivě se na ni poskládá i téměř dvoumetrový jezdec.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pohled z boku ukáže netradičně osazený motor nakloněný válcem dozadu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW G310R bude v nabídce i v modré barvě.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Že BMW eRR není klasický superbike, prozradí až kabely vedoucí z hranaté baterie.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přenos výkonu na zadní kolo je řešený klasicky pomocí řetězové sady.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přístrojovka je převzatá ze superbiku, nezměnil se ani otáčkoměr.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tichý příjezd elektrického superbiku na pódium byl velkým překvapením.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jak ukazuje mapa na promítacím plátně, BMW G310R se bude vyrábět v Asii a Jižní Americe.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Také jednoválec BMW G310R přijel na pódium se spuštěným motorem a vůní spáleného benzínu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pod tmavou přilbou se skrývá jedna ze začínajících řidiček.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V budoucnosti se dočkáme i menších skútrů, zatím ale BMW vyrábí jen maxiskútry. Jeden cestovní C650 GT, jeden sportovní G650 Sport a jeden elektrický, ten ale zatím kvůli vysoké ceně na český trh nedorazil.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Značka BMW byla vždy známá hlavně svými cestovními a silničními modely.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Plány značky BMW do budoucnosti jsou hodně ambiciózní, vstup na asijské trhy by měl vyhnat křivky prodejů strmě vzhůru.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz