Velké kupé-kabrio má za úkol navnadit publikum na novou C5, která se podle všeho představí v Ženevě v březnu 2008.
Kromě oku lahodících tvarů dostane citroën nový systém skládání střechy, protentokrát vyrobené ze skla a materiálu z uhlíkových vláken, jejíž struktura připomíná klasickou plátěnou kabrioletí střechu.
S šedou karoserií ladí interiér potažený tmavě hnědou kůží. Středová část sedadel je stylizována do podoby článků náramku hodinek, zatímco jejich lemy jsou zdobeny spletí švů. U Citroënu je samozřejmostí volant s pevným středem, na kterém je seskupeno ovládání navigace, rádia, tempomatu a omezovače rychlosti a palubního počítače.
Dlouhá kapota skrývá šestiválcový turbodiesel 2.7 HDi s výkonem 208 koní a maximálním krouticím momentem 440 Nm. Motor spřažený s šestistupňovou automatickou převodovkou je schopný spalovat i bionaftu.
C-Airscape má také představit nový systém pohonu pojmenovaný UrbanHybrid. Což je vlastně systém start & stop známý z některých sériových citroënů, který vypíná motor v případě, že auto stojí (například na semaforu). Pokud je rychlost vozidla nižší než 6 km/h a řidič má nohu na brzdovém pedálu, motor zhasne. Opět sám nastartuje ve chvíli, kdy řidič uvolní brzdový pedál. Při zastavení se tak nespotřebovává palivo a v kombinovaném provozu dochází ke snížení emisí CO2 o 24 g.
Soustava palubního vybavení (klimatizace, rádio…) je navíc napájena rekuperací energie prováděnou během zpomalování a brzdění, což opět snižuje spotřebu a zabraňuje další produkci znečišťujících emisí.
Ladné kupé-kabrio také představí nový vylepšený systém regulace prokluzu kol - v případě airscapu devatenáctipalcových - jménem Snow Motion, běžně ho známe pod zkratkou ASR.