Dle Francouzů nebude prý úplně bez šancí. Pozitivní body získá především nadprůměrným objemem zavazadlového prostoru s 305-ti litry, neobvyklou výškou 1,52 m a širokou paletou motorů. V nabídce se v počátku objeví zážehová jednotka 1,1 litru s výkonem 61 koní, agregát 1,4 (75 k) a šestnáctiventilová čtrnáctistovka (110 k) na přání s automatickou převodovkou se sekvenčním řazením. Nechybí ani moderní diesel 1,4 HDi vyvinutý ve spolupráci s Fordem. Na druhou polovinu roku Citroën plánuje ještě benzínový motor 1,4 16V s přeplňováním.
Charakteristiky jednotlivých pohonných jednotek uvádí následující tabulka.
Motor |
1,1 |
1,4 |
1,6 16V |
1,4 HDI |
Největší výkon kW/k |
44/60 |
55/75 |
80/109 |
50/68 |
Největší točivý moment Nm |
94 |
118 |
147 |
150 |
Zrychlení 0-100 km/h |
15,9 |
12,4 |
9,7 |
13,4 |
Největší rychlost km/h |
157 |
168 |
192 |
165 |
Kombinovaná spotřeba |
6,0 |
6,2 |
6,5 |
4,2 |
Zajímavou, ne pro každého však vítanou inovaci, najdeme v interiéru. Rychloměr je digitální a ani otáčkoměr přehledností zrovna nevyniká. Příjemné je uvnitř naopak velké množství odkládacích ploch. Praktickým zlepšením je i systém Moduboard, který umožňuje měnit výšku podlahy v zavazadlovém prostoru a přizpůsobovat ho různé velikosti zavazadla.
Z letos vyrobených 160-ti tisíc novodobých "káčátek" jich chce dovozce v Česku umístit zhruba tisíc. Základní pětidvéřová varianta 1,1 X zahrnující dva airbagy, imobilizér či pyrotechnické předpínače pásů se bude prodávat za 314 900 korun. Ceny dalších variant uvádí následující tabulka.
kW/k |
X |
SX |
Exclusive | |
1.1i |
44/61 |
314 900 Kč |
354 900 Kč |
|
1,4i |
54/75 |
|
383 900 Kč |
|
1,4i automat |
54/75 |
|
422 900 Kč |
|
1,6i 16V |
81/110 |
|
|
494 900 Kč |
1,4 HDi |
50/70 |
366 900 Kč |
411 900 Kč |