Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Caddy nabízí osobní i užitkovou verzi

  14:47aktualizováno  14:47
Na český trh vstupuje nový Volkswagen Caddy, který bude k dispozici jako skříňová dodávka nebo až sedmimístné Kombi. Vůz je postaven na platformě vycházející z nového golfu a touranu z čehož plyne, že oproti svému předchůdci povyrostl. Obě karosářské varianty budou k dispozici i s odpočtem DPH.

Skříňová dodávka bude standardně dodávána se zadními dvoukřídlými dveřmi, které jsou asymetricky dělené a bočními posuvnými dveřmi. Na přání mohou být zadní dveře výklopné a přiobjednat se dají i druhé posuvné dveře na opačnou stranu automobilu. Provedení Kombi má jedny boční dveře a zadní výklopné dveře, které lze na přání nahradit dveřmi křídlovými.

Přístrojová deska je přehledná, všechny ovladače jsou v dosahu řidiče a už po krátkém seznámení je lze obsluhovat intuitivně. Prostorný interiér nového caddy je však především praktický. Svědčí o tom velké množství odkládacích ploch a přihrádek, jako je například velká schránka před místem spolujezdce, stropní police, držáky nápojů či velké kapsy ve dveřních výplních, do kterých se vejdou lahve s nápoji o objemu 1,5 litru.

Nový Caddy je 4405 mm dlouhý, 1802 mm široký a 1833 mm vysoký. Nabízí ložnou plochu dlohou 1781 mm a širokou 1172 mm. Maximální šířka vnitřního profilu skříně je 1340 mm.
Caddy v provedení Kombi nabízí až sedm sedadel. Všechna místa jsou vybavena tříbodovými bezpečnostními pásy. Poslední, třetí řada se dá zcela vyjmout (opěradla sedadel však můžeme pouze sklopit), čímž se zvětší objem zavazadelníku. Není-li to dost, je možné opěradlo druhé řady sedadel sklopit nebo je také vyjmout.

Nákladový prostor skříňové dodávky Caddy nabídne objem 3,2 m3 a je tedy o 300 litrů větší oproti předchůdci. Vnitřní profil skříně má maximální šířku 1340 mm. Ložná plocha je mezi podběhy kol široká 1172 mm a dlouhá 1781 mm, což umožňuje přepravu zboží na standardních Europaletách.

Základní pohonnou jednotkou nového caddy je agregát o objemu 1,4 litru s výkonem 55 kW (75 k). Později bude nabídka obohacena o další zážehový čtyřválec – „jedna-šestku“ o výkonu 75 kW (102 k). Vůz bude v prodeji i s dieselovým motorem 2.0 SDI, který nabídne výkon 51 kW (69 k) a později i s devatenáctistovkou TDI o výkonu 77 kW (105 k).

Automobil má v základní výbavě kotoučové brzdy na všech kolech, kterým vypomáhá ABS. Pro modely Caddy Kombi lze na přání objednat i elektronický stabilizační systém ESP. Součástí standardní výbavy je také airbag na místě řidiče, u varianty Kombi pak i na místě spolujezdce s možností deaktivace. Později bude vůz uveden na trh i v provedení Life.

Ceny nového Volkswagenu Caddy

motor a provedení cena v Kč bez DPH cena v Kč s DPH
1.4 skříň 349 190 426 012
1.6 skříň 374 900 457 378
2.0 SDI skříň 374 340 456 695
1.9 TDI skříň 422 070 514 925
1.4 Kombi N1 384 860 469 529
1.6 Kombi N1 410 090 500 310
2.0 SDI Kombi N1 409 700 499 834
1.9 TDI Kombi N1 456 380 556 784
1.4 Life N1 421 450 514 169
1.6 Life N1 446 680 544 950
2.0 SDI Life N1 446 290 544 474
1.9 TDI Life N1 492 970 601 423
1.4 Kombi 360 020 439 224
1.6 Kombi 385 240 469 993
2.0 SDI Kombi 384 860 469529
1.9 TDI Kombi 431 540 526 479
1.4 Life 396 600 483 852
1.6 Life 421 830 514 633
2.0 SDI Life 421 450 514 169
1.9 TDI Life 468 130 571 119

Vůz je postaven na platformě vycházející z nového golfu a touranu z čehož plyne, že oproti svému předchůdci povyrostl.

I Kombi lze objednat se zadními dvoukřídlými dveřmi.

Obě karosářské varianty (Kombi i skříňová verze) budou k dispozici i s odpočtem DPH.

Provedení Kombi má jedny boční dveře a zadní výklopné dveře, které lze na přání nahradit dveřmi křídlovými.

Skříňová dodávka bude standardně dodávána se zadními dvoukřídlými dveřmi, které jsou asymetricky dělené a bočními posuvnými dveřmi. Na přání mohou být zadní dveře výklopné a přiobjednat se dají i druhé posuvné dveře na opačnou stranu automobilu.

Nákladový prostor skříňové dodávky Caddy nabídne objem 3,2 m3 a je tedy o 300 litrů větší oproti předchůdci.

Vnitřní profil skříně má maximální šířku 1340 mm.

Caddy v provedení Kombi nabízí až sedm sedadel. Všechna místa jsou vybavena tříbodovými bezpečnostními pásy.

Prostorný interiér nového Caddy je především praktický. Svědčí o tom velké množství odkládacích ploch a přihrádek jako je například velká schránka před místem spolujezdce

Pouze lépe vybavené varianty mají ukazatel teploty chladící kapaliny. U ostatních verzí je tento budík zaslepen a na případé přehřátí motoru upozorní řidiče kontrolka.

Přístrojová deska je přehledná, všechny ovladače jsou v dosahu řidiče a už po krátkém seznámení je lze obsluhovat intuitivně.

V základní výbavě je klasická ventilace a topení. Lépe vybavené modely mohou mít klimatizaci i vyhřívání sedadel.

Zadní dveře jsou asymetricky dělené a mají stěrač.

Ložná plocha je mezi podběhy kol široká 1172 mm a dlouhá 1781 mm, což umožňuje přepravu zboží na standardních Europaletách.

Poslední, třetí řada sedadel se dá z Kombi zcela vyjmout (opěradla sedadel však můžeme pouze sklopit), čímž se zvětší objem zavazadelníku. Není-li to dost, je možné opěradlo druhé řady sedadel sklopit nebo ji také vyjmout.

Do velkých kapes ve dveřních výplních se vejdou lahve s nápoji o objemu 1,5 litru.

Nad první řadou sedadel je prostorná stropní police.

Volkswagen Caddy nabízí velké množství odkládacích ploch a přihrádek.

Autoři:




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.