Vůz, který by se postavil proti BMW 7, Mercedesu S a Bentleyi Continental Flying Spur, by měl pohánět minimálně osmiválec.
Spekuluje se o tom, že by Cadillac vytáhl z archivu přízračný Sixteen Concept z roku 2003. Vrcholovou variantu by měl pohánět v Austrálii nově vyvíjený dvanáctiválec s objemem 7,2 litru.
Motor vznikne spojením dvou vidlicových šestiválců 3,6 litru, v luxusním obrovi by měl disponovat až šesti stovkami koňských sil a kroutícím momentem kolem 730 Nm. Auto by mělo být vybaveno systémem přímého vstřikování paliva.
Chybět nebude technologie vypínání poloviny válců v případech, kdy výkon motoru není naplno využíván. Tento systém použitý pro naftový motor si nechal Cadillac v roce 1981 patentovat. S podobnou technologií, použitou na benzinovém motoru, koketovala i Alfa Romeo. V roce 1983 vyrobila přibližně tisíc exemplářů modelu Alfetta, označených jako CEM. Dvoulitrový čtyřválec spořil benzin vypínáním poloviny válců.
Luxusní cadillac by podle dřívějších odhadů měl dorazit v roce 2009.
Diesel Made in Italy
Pro model CTS, který Cadillac prodává i na starém kontinentu, se na rok 2008 chystá uvedení deieselového motoru. 2,9litrový šestiválec s výkonem 250 koní pochází od italských vývojářů z Turínské R&D GM Powertrain.