Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kodiaq má kompletní ceník. Nejdražší je skoro za milion a půl

  10:42aktualizováno  10:42
Škoda právě spouští příjem objednávek na svůj nový model. První kusy dorazí za zákazníky v únoru příštího roku. Ceny startují na 678 tisících, nejdražší provedení s maximální výbavou a všemi doplňkovými službami stojí přes 1,4 milionu.

Dnešním dnem škoda zveřejňuje kompletní ceníky nového modelu kodiaq, spouští on-line konfigurátor a zahajuje předprodej.

Základní výbava Active se startovací cenovkou 677 900 Kč obsahuje automatickou dvouzónovou klimatizaci, infotainment 6,5palcovým barevným dotykovým displejem a osmi reproduktory, elektrickou parkovací brzdu s asistentem rozjezdu do kopce, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu a bočních zpětných zrcátek, sedm airbagů (lichý je kolenní řidiče), systém Front Assist s funkcí automatického brzdění nebo velký palubní počítač Maxi Dot, tónovaná skla a zadní opěradlo dělené a sklopné (poměr 40:20:40) s možností posuvu a polohovatelnými opěradly. Nejzákladnější kodiaq má sedmnáctipalcová hliníková kola, střešní nosič, funkci ochrany před natankováním špatného paliva. Součástí povinně montovaného systému ESP je elektronická uzávěrka diferenciálu XDS+.

K výbavě Active lze za 15 000 Kč objednat paket, který obsahuje tempomat s omezovačem rychlosti, přední mlhové světlomety a parkovací asistent vzadu.

Výbavový stupeň Ambition od 730 900 Kč má větší dotykový displej, bezklíčkové startování, tempomat, ochranu hran bočních dveří, integrované mlhové světlomety, deštníky ve dveřích řidiče i spolujezdce, vyjímatelnou LED svítilnu v kufru a zadní loketní opěrku s průchodem do zavazadlového prostoru, dešťový senzor a automatické ovládání světel.

Výbavu Ambition lze za 20 tisíc doplnit o full LED hlavní světlomety, vyhřívání předních sedadel a zatmavená skla.

Podívejte se, jak kodiaqa představuje jeho designér:

Vrcholný výbavový stupeň Style s cenou od 795 990 Kč má navíc kompletně LED hlavní světlomety (včetně mlhových), elektricky nastavitelné sedadlo řidiče nebo bezklíčkové odemykání, zamykání a startování a zadní parkovací kameru, 18palcová litá kola nebo chromované lišty oken, vyhřívání předních i zadních sedadel, USB přípojkou pro zadní pasažéry, zásuvkou na 230 a audiosoustavu s výstupním výkonem 575 W.

Pro výbavu Style jsou určeny tři pakety: Style PLUS za 20 000 Kč vylepší interiér o Alcantaru a kůži, vyhřívané čelní sklo a virtuální pedál (bezdotykové otvírání a zavírání pátých dveří). V Paketu Style Safety je za 25 000 Kč systém udržování v pruhu, hlídání mrtvého úhlu, automatické přepínání potkávacích a dálkových světel, proaktivní ochrana cestujících a boční airbagy vzadu. Paket Style Comfort za 25 000 Kč nabídne parkovacího asistenta s funkcí robotizovaného parkování, systém volby jízdních režimů, vyhřívaný volant a automatickou třízónovou klimatizaci.

Fotogalerie

Kodiaq dostává také výbavu zaměřenou na děti. Kromě ochrany hran dveří při parkování v úzkých prostorech je za příplatek k mání elektrická dětská bezpečnostní pojistka pro zadní dveře v balíčku s clonami zadních oken. Novinkou je také interní palubní komunikační systém, který mikrofonem handsfree zachytává, co říkají řidič se spolujezdcem, a zvuk přenáší do reproduktorů v zadní části vozu.

Pod kapotu je na výběr ze dvou naftových a dvou benzinových motorů. Všechny mají čtyři válce, turbodmychadlo, přímé vstřikování paliva, systém Start-Stop a rekuperací brzdné energie. Všechny dieselové motory jsou vybaveny systémem SCR a využívají redukční činidlo AdBlue.

Motor 2.0 TDI je k mání ve dvou výkonových verzích. První z nich má výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 340 Nm. Vrcholné provedení disponuje 140 kW (190 k) a točivým momentem 400 Nm. Agregát 2.0 TDI o výkonu 110 kW je k dispozici s pohonem všech kol a manuální převodovkou i pohonem předních kol v kombinaci s DSG shodně od 722 900 Kč, tatáž jednotka s pohonem 4x4 a DSG pak od 772 900 Kč.

Vrcholné provedení 2.0 TDI (140 kW) s pohonem všech kol a automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG je v nabídce za cenu od 832 900 Kč.

Benzinové motory TSI mají objemy - 1,4 a 2 litry. Motor 1,4 TSI dává výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 250 Nm. Jednotka s cenami od 677 900 Kč je ve verzích s pohonem předních kol a převodovkou DSG a pohonem všech kol s manuální převodovkou v nabídce se systémem ACT (Active Cylinder Technology), který odpojí při nízkém zatížení a otáčkách druhý a třetí válec. Pohon všech kol a automatické dvouspojková převodovka DSG jsou pro motor 1.4 TS k dispozici od 727 900 Kč.

Benzinová motorizace 2,0 TSI, o výkonu 132 kW (180 k) a točivém momentu 320 Nm je k dispozici výhradně s pohonem 4x4 a automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG za cenu od 767 900 Kč. Všechny vozy s DSG mají ve specifikaci pro český trh standardně páčky řazení pod volantem.

Pohon 4×4 je proveden elektronicky řízenou lamelovou spojkou. Kodiaq může v konfiguraci TDI + DSG + 4×4 táhnout přívěs o celkové hmotnosti až 2,5 tuny. V nabídce je i asistent pro couvání s přívěsem za 14 500 Kč.

V ceníku příplatkové je za 25 tisíc adaptivní podvozek s možnosti nastavení tuhosti odpružení. Třetí řada sedadel je za 21 500 Kč pro výbavu Active, pro vyšší výbavy za 18 000 Kč. Adaptivní tempomat je za 17 200 korun navíc.

Za 2000 Kč je prodloužená záruka na pět let (maximálně 100 000 km s možností prodloužení na 150 000 km). Pro kodiaq lze objednat od 18 490 Kč službu Předplacený Servis v trvání pěti let. Služba je v nabídce ve dvou variantách na 60 000 nebo 150 000 km).

Maximálně vybavené vrcholové provedení Style 2,0 TDU 140 kW 4x4 s automatem, veškerou doplňkovou výbavou z ceníku příplatků a předplaceným servisem na pět let dopředu přesahuje svou cenou 1,4 milionu korun.

Na rezervu potřebujete v kodiaqu speciální hmat:





Nejčtenější

Kamil Holán
Český šampion přírodních okruhů: Závodění je můj život

„Strašně mě to baví,“ říká nadšeně o závodění na motorce Kamil Holán a zopakuje to několikrát. Je jedním z nejlepších českých jezdců na přírodních okruzích, to...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

Mazda CX-5
Mazda CX-5 patří k nejpovedenějším SUV, ale v Praze tohle auto nechtějí

Tichý motor, živé reakce na plyn a kultivovaná lehkost při průjezdu zatáček – to je nová Mazda CX-5 v základním provedení s pohonem předních kol, které jsme...  celý článek

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

Škoda Karoq
Kolik bude stát Škoda Karoq? Odborníci tipují 450 tisíc korun a více

Škoda Karoq dostane český ceník v posledním červnovém týdnu. První spekulace od zasvěcených odborníků z oboru se pohybují mezi 450 až 500 tisíci za základní...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Šéf Fordu končí, sázka na robotická auta a elektromobily mu nevyšla

Velké personální změny se odehrávají v automobilce Ford. Podle magazínu Bloomberg přišel o místo předseda představenstva Mark Fields i šéf komunikace Ray Day.  celý článek

Ilustrační snímek
Domácí rádce: Jak se rychle a zadarmo zbavit pneumatik

Kdo hodí ojetou pneumatiku do přírody, je barbar. Když už máte na to jezdit autem, máte jistě pár korun na likvidaci ojetých gum. Navíc nově existuje svozový...  celý článek

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

Opel Zafira 2.0 CDTi/7...
Opel Zafira 2.0 CDTi/7...

r.v. 2015, naj. 48 000 km, diesel
409 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.